Verbeterde eetschema van corina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Dec. 13 2004,18:39)]Hele goede post Harold en een uitstekende link ook.

Kheb er ook weer een boel van geleerd...

Greetzz

Comment

nee, ik ben nog nooit gaan dieeten, kon eten en snoepen wat ik wou, kwam nooit in kilo's aan.

ben wel 5 weken gestopt met roken (maar dat wisten jullie al,toch?)

dus ik ben in 5 weken 5 kilo aan gekomen. heb me echt niet vol zitten vreten.

ik ben wel anders gaan eten
      6x per dag en voor dat ik stopte met roken was mijn eerste maaltijd rond een uur of 11 en dan 3 maaltijden per dag.

probeerde steeds te onbijten mar ging er niet in.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Is een heel normaal verschijnsel hoor, aankomen als je stopt met roken.
        Compenseren in de vorm van etra eten of snoepen heeft er vaak veel mee te maken (waar jij ook wel last van hebt gehad als ik het me goed herinner) maar het heeft voor een deel ook gewoon te maken met een verandering in je stofwisseling.
        Ik zou als ik jou was gewoon een paar weken je nieuwe schema uitproberen en dan even kijken wat er gebeurt.

Dat je trouwens niet eerder aan een dieet hebt gedaan is wel positief maar wil niet zeggen dat je stofwisseling al lekker optimaal werkt, je eetpatroon voorheen was verre van ideaal en je stofwisseling zal dus evengoed wel zijn ingezakt.
        Deze wordt echt vanzelf beter als je vaker en goed eet dus even doorzetten maar. En succes natuurlijk!  

Comment

Sorry corina, ik had uit je tekst hier voor begrepen dat je bang was om meer te eten..
          Dat je juist meer bent gaan eten, en ook bent gaan ontbijten is goed..
          Maar ik zou even geduld hebben met dit schema en rustig naar het aantal kcal opbouwen.Afvallen is ook vaak een kwestie van geduld.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

je lichaam heeft ook tijd nodig om te wennen aan plots stoppen met roken en met het directe gevolg dat er meer voedsel binnen komt.
            je lichaam veranderen met sport duurt lang,
            fitness in daarom ook een van de sporten waar je het meeste!! geduld bij moet hebben anders gaat gewoon niet.
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (corina @ Dec. 13 2004,15:04)]@been

bedankt voor de uitleg, moet nog wel even het woordenboek er bij zoeken, maar wat ik begrepen heb, is dus recht na de voeding koolhydraten en een uur daarna eiwitten.
              ik train bijna altijd s'ochtends (voor het ontbijt,wat ik dus ga veranderen)
              je hebt hem helemaal goed mevrouw(tje)

Who's the Chef

Comment

ja ik ga zeker geduld hebben, en eerst maar zien wat dit schema uithaal.

miss s
                ik ben niet meer gaan snoepen, ik snoepte al veel, ik was een echte snoepert.
                mischien moet mijn lichaam er aan wennen dat het geen snoep krijg.

groetjes corina
                ik laat over 4 weken even horen hoe het gaat.
                (dan moet er toch wel wat af zijn)
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Dat vele snoepen kan er ineens erg in gaan hakken als je stopt met roken natuurlijk, dat vertraagd je spijsvertering namelijk nogal.
                  Nogmaals succes en zeker even laten weten hoe het gaat over een paar weekjes.

Comment

Gewoon in 1 keer wegzetten...heb ik ook gedaan vrat vroeger zakken bros repen weg ...Gewoon als je honger heb gezonde voedsle gaan eten....zo moeilijk moet dat niet zijn.....Je moet je eigen gewoon slopen...int begin

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (corina @ Dec. 13 2004,21:24)]ja ik ga zeker geduld hebben, en eerst maar zien wat dit schema uithaal.

miss s
                      ik ben niet meer gaan snoepen, ik snoepte al veel, ik was een echte snoepert.
                      mischien moet mijn lichaam er aan wennen dat het geen snoep krijg.

groetjes corina
                      ik laat over 4 weken even horen hoe het gaat.
                      (dan moet er toch wel wat af zijn)
                      je moet ook niet van de een op de andere dag overstappen van aangewende gewoontes

suc 6 er me ik ben erg benieuwd of je je der aan kan houden en wat de resultaten zullen zijn.

werwacht er niet te veel van in de zin je zal in 4 weken heus geen 10kg afvallen maar dat er met dit schema positieve progressie uit zal komen ben ik van overtuigd.
                      en ben ook overtuigd dat je het kan vool houden als je zo maar kan stoppen met roken heb je in mijn ogen een sterke wils kracht en daar heb ik respect voor.

nogmaals suc6 en
                      keep us posted
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 13 2004,22:40)]Gewoon in 1 keer wegzetten...heb ik ook gedaan vrat vroeger zakken bros repen weg     ...Gewoon als je honger heb gezonde voedsle gaan eten....zo moeilijk moet dat niet zijn.....Je moet je eigen gewoon slopen...int begin

Greetzz
                        Ik vind dit maar een rare opmerking hoor Onzin, Corina's doel is heel anders dan het jouwe en wat jij voorstelt is helemaal niet van toepassing op haar...

Comment

Ze zegt zelf dat ze niet van het snoep af ken blijven en dat dat zo moeilijk is...dan is het toch het makkelijkst het gewoon in 1 keer te vergeten en andere dingen gewoon in de plaats voor te eten war weinig vetten en callorrieen inzitten.Langzaam afbouwen heb in mijn ogen weinig zin..maar zo te zien aan haar schema ziet het er toch al goed uit en gaat ze zowiezo die kilos verslinden...denk dat je me beetje verkeert begrepen had shan

success

Comment

even voor alle duidelijkheid

ik ben in een keer met snoepen gestopt, en met dit voedingsschema begonnen.

mijn doel is er zo uit zien als purple en de rest van de dames op de foto.

@been
                            nee, ik verwacht niet teveel over 4 weken, maar ben wel benieuwd of het iets uithaal.

groetjes corina
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Als je der zoals purple uit komt te zien mag j me wel een belletje geven corina

Comment

ik vond mezelf op de foto ook al wel goed hoor, alleen ben nu wat dikker rond mijn buik.

dus eh bedankt hee

groetjes corina
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X