Macaroni met dingetjes? of eiwit shake met appel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kneem altijd een ACE drankie..Zitten veel koolydraatjes in voor na de training..Na een 30 min als ik thuis ben neem ik dan een Promoaxx 85 voor me eiwitjes..

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 16 2004,13:00)]Kneem altijd een ACE drankie..Zitten veel koolydraatjes in voor na de training..Na een 30 min als ik thuis ben neem ik dan een Promoaxx 85ie voor me eiwitjes..

Greetzz  
      wat is Promoaxx 85ie? en heb nog nooit van ace drankje gehoord
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Promaxx 85 is de eiwitshake.. met de 3 eiwitten.. Whey-eiwit,Melk-eiwit en ei-eiwit. Dat ACE drankie is vergelijkbaar met een AA-Tjuh..

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Dec. 16 2004,13:14)]Promaxx 85 is de eiwitshake.. met de 3 eiwitten.. Whey-eiwit,Melk-eiwit en ei-eiwit. Dat ACE drankie is vergelijkbaar met een AA-Tjuh..

Greetzz
          ik neem dan 3 eiwitshakes op een dag? is dat wel goed, wat kan ik voor 1 eiwitshake in de plaats doen, was al een eerdere vraag maar kreeg niet echt duidelijk antwoord, een gekookt eitje of iets of ehm gewoon zo houden? vast voedsel? ik heb pro85 high protein complex?

Jij ben trouwens ook groot voor je 18 jaar! Hoe lang ben je al bezig?
          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

post ff je eetschema dat praat makkelijker

@ xeno kzou die shake na een uur pas nemen na je training
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Dec. 16 2004,13:34)]post ff je eetschema dat praat makkelijker

@ xeno kzou die shake na een uur pas nemen na je training
              is idd na 1 uur ong been het licht er maa rnet aan bij mij..meestalk zit ik na de trainign een half uur nog bij het barretje in de sportschool..en dan nog naar huis....Ligt verschillend per keer..maar idd 1 uur is de perfecte timing ervoor..

Greetzz

Comment

ik zit met me werk dus vandaar beetje aangepast schema.
                shake - pro85 (aardbeien mmmmmm)

ochtend shake met muesli

tussendoor shake met appel

lunch
                6 bruine bammetjes met kipfilet + chiqeuta banana

tussendoor 200gr. magere kwark + 4 ringen ananas op eigen sap

avondeten
                150gr. aardappel
                150gr. groente
                100gr. kipfilet/biefstuk of mager rood vlees

na training binnen 30 mins
                (zoals jullie zeggen) shake met een banaan (of appel?) +AAtje

Comment

als je nou de +/- tijden er bij zet en ook nog in het goed topic komt het helemaal goed kerel.

ps die shake 30min na de training ff een half uur opschuiven
                  banaan en aa gelijk na de training
                  Who's the Chef

Comment

Idd uurtje van maken....goed gezien trouwens van je been.. ..

Marko mss ff een uitgebreider schema posten en dat in een nieuw topic.... Je moet proberen 6 keer per dag te eten en dat om de 2-3 uur een maaltijdje... en elke keer wat eiwitjes in dat maaltijd te doen..Zodat je over de hele dag genoeg bouwstoffen heb.

ik doe zelf zo 8u - 11u - 2u - 4u - 6u - 11 - 12 u laatste maaltijd maar dan wel voeding zonder vetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X