Magere melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Magere melk

Had vandaag een gesprek met iemand die redelijk veel van voeding weet en die gaf me het advies om ipv magere melk water te gebruiken voor mijn whey-shakes.

Neem altijd (magere) melk omdat het anders ronduit goor is maar volgens haar zou het heel veel verschil maken en het droger worden bevorderen.

Neem 3 shakes per dag ofwel 3x250ml magere melk.

Iemand die deze mening ook heeft?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Vind het een beetje een rare opmerking. Als je water ipv magere melk neemt zou dat het droger worden kunnen bevorderen omdat je minder Kcal. binnenkrijgt... Maar of dat nou de theorie is?

Ik zou ff vragen waarom ze dit vind, en wat haar uitleg erbij is.
    Als ze dan zegt dat zuivel zorgt voor een dikke huid, en vocht vasthoud weet je dat zo'n persoon niet heel deskundig is. Want dit is namelijk niet zo. Kom regelmatig op board tegen dat mensen zuivel uit hun dieet halen bij cutten. Dit is echter onzin, al is teveel zuivel ook niet goed natuurlijk.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik zou het niet exact kunnen zeggen maar wat er bedoeld wordt is dat de toevoeging van magere melk een andere structuur zal geven dan met water doordat er andere stoffen in zitten hierdoor kan het zijn dat de werking ook op een bepaald gebied kunnen veranderen zodat het wel werkt maar als je water gebruikt een nog betere werking zal krijgen.

het kan ook zijn dat er in water bepaalde mineralen zitten die beter bevorderen dat je verbrand en hierdoor droger kan worden.

dat is wat ik denk??? (ben niet de expert)

greetz f

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Het zou zijn omdat zuivel het droger worden op z`n minst niet bevorderd.
        Heb het ook vaker gelezen en begon te twijfelen.
        Met een dikkere huid e.d. had het niets te maken.

Greets...

Comment

heb toch ook al van verschillende mensen hetzelfde gehoord(dat zuivelproducten onderhuids vocht vasthouden) en tijdens mijn cutperiode gebruik ik geen zuivelproducten.maar of het nu verschil zou maken met zuivel zou ik eerst eens moeten testen

grtz

Comment

Shake met water is mij ook aangeraden door zo vrouwtje die in zo voedingswinkel werkt, maar ik vind dat zo goor dus tja neem nu halfvolle langhoudbare melk, anders is het nie te zuipen!
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

ik heb gelukkig nooi zoveel last van ben in twee weken drooggetraind maar voor de gene die wel moeite hebben is het misschien een uitkomst.

f

Comment

Ik ga het ook zeker proberen en ben benieuwd of ik verschil merk.

Greets...

Comment

Misschien zegt ze dat omdat er in melk lactose zit, dat is een dierlijk suiker. En hoe minder suiker hoe beter, maar ik vind dit nogal ver gezocht..

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (harold @ Dec. 14 2004,16:40)]Misschien zegt ze dat omdat er in melk lactose zit, dat is een dierlijk suiker. En hoe minder suiker hoe beter, maar ik vind dit nogal ver gezocht..

Grtz..
                    ik denk dat je best een gelijk hierin kan hebben.

Comment

Ik denk dat we het gewoon bij het begin moeten houden. Zoals Keep it Real al zei: melk bevat meer calorieën als water. En bij het cutten, moeten natuurlijk de calorieën verminderd worden. (Uiteraard middels het minderen van koolhydraten waarbij eiwitten hoog gehouden worden en de vetten nog steeds op 20-30% van de totale voeding)

just my 2 cents...

Groet Phreak
                      Mind over Matter.... Focus is everything!

Comment

Maar als je aan het cutten bent doe je dat meestal met een goed schema, en heb je een totale inname van het aantal kcal.Bij die kcal zit dus ook je melk.Dus waarom je melk eruit halen als je al goed zit met je kcal en verhoudingen..

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Het had iets te doen met de melk zelf en zuivel in het algemaan.
                          Omdat ik ook al 2x een beker yoghurt nam.

Greets...

Comment

veel sucses met het drinken van je shake met water

groetjes corina
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (corina @ Dec. 14 2004,18:31)]veel sucses met het drinken van je shake met water

groetjes corina
                              Dank je!
                              Is echt jakkie...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X