Magere melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou het gewoon een week of 2 proberen of het wat is zo niet lekker weer met melk
    in melk zit toch ook weer calcium heb je ook nodig dus er zitten zo zijn voor als nadelen aan denk ik.
    Who's the Chef

Comment

ik drink ze altijd met water, ik denk ook aan de kcal en de kh die erin zitten maar t is ook zoals harold zegt, als je een dieet hebt opgesteld heb je deze erin gerekend.. Misschien omdat melk het honger gevoel wegneemt, wat niet bevordelijkt is bij cutten aangezien je beter 8 keer dan 6 keer kan eten, ik weet het niet en gok maar

Zou het toch effe vragen Mr C, want is precies toch een onderwerp waar vele niet kunnen op antwoorden

Grtz
      stil growing

Comment

Hé Cur, hier weet ik toevallig iets vanaf: wei-eiwit wordt voor ca. 70-85% opgenomen door het lichaam. Caseïne-eiwit (melk dus...) voor slechts 40-50%. Wil je dus optimaal profiteren van de opnamesnelheid en effectiviteit van wei, moet je zeker niet mengen met trage, minder effectieve eiwitten zoals caseïne. Met water is wei dus effectiever. Als het beter wordt opgenomen komen er minder afvalstoffen in het lichaam, wat misschien kan leiden tot een drogere fysiek.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Toch nog wat zinnigs te melden
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 14 2004,18:37)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (corina @ Dec. 14 2004,18:31)]veel sucses met het drinken van je shake met water

groetjes corina
            Dank je!
            Is echt jakkie...  

Greets...
            Erg smerig idd.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 14 2004,23:49)]Hé Cur, hier weet ik toevallig iets vanaf: wei-eiwit wordt voor ca. 70-85% opgenomen door het lichaam. Caseïne-eiwit (melk dus...) voor slechts 40-50%. Wil je dus optimaal profiteren van de opnamesnelheid en effectiviteit van wei, moet je zeker niet mengen met trage, minder effectieve eiwitten zoals caseïne. Met water is wei dus effectiever. Als het beter wordt opgenomen komen er minder afvalstoffen in het lichaam, wat misschien kan leiden tot een drogere fysiek.  
              Maar cur zei dat het om zuivel in het algemeen ging, dus niet alleen om de wei.
              Dat wordt gewoon aan die vrouw vragen cur..

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Dec. 15 2004,06:15)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 14 2004,23:49)]Hé Cur, hier weet ik toevallig iets vanaf: wei-eiwit wordt voor ca. 70-85% opgenomen door het lichaam. Caseïne-eiwit (melk dus...) voor slechts 40-50%. Wil je dus optimaal profiteren van de opnamesnelheid en effectiviteit van wei, moet je zeker niet mengen met trage, minder effectieve eiwitten zoals caseïne. Met water is wei dus effectiever. Als het beter wordt opgenomen komen er minder afvalstoffen in het lichaam, wat misschien kan leiden tot een drogere fysiek.  
                Maar cur zei dat het om zuivel in het algemeen ging, dus niet alleen om de wei.
                Dat wordt gewoon aan die vrouw vragen cur..

Grtz..
                Thanks Mr. Symmetry!

Ga het alleen om die reden al proberen maar het is inderdaad niet de reden die zij er voor had.
                Ze is er niet elke week maar als ik haar zie zal ik het zeker navragen!

Voor nu iedereen badankt!

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hallo allen,

Omdat ik een groentje ben in dit sportsegment, vraag ik iedereen de oren van z'n kop en lees ik me helemaal het schompes (op internet en met name op dit forum).
                  Toen ik vorige week mijn meest recente pot Whey-eiwit haalde bij de body-shop, kreeg ik ook het advies om de eiwitten met water te nemen in plaats van met melk. Deze dame had toen ook iets te vertellen over de snelheid waarmee het opgenomen wordt in het lichaam. (niet letterlijk) Het was iets over het feit dat whey-eiwit als een trein opgenomen moet worden door je lichaam. Als je het dan gaat nemen met melk (tragere eiwitten) zou dat de werking van de whey niet ten goede komen.
                  Zoiets was het... (ongeveer zoals Symmetry al zei)
                  Nu ik toch dit berichtje aan het maken ben:
                  Ik heb met een berekening van Harold een poging gedaan om mijn behoefte te berekenen. Ik ben 23 jaar, weeg 90 kilo en ben 193 cm lang. Hiermee kwam ik uit op een behoefte van 2113. Dit zou ik dan keer twee moeten doen omdat ik zwaar train en op zoek ben naar meer massa. Dan kom ik dus uit op dik 4200. Dat lijkt me wel errug veel!?! Ik heb nog geen eetschema omdat ik me eerst volledig wil inlezen in de stof. Daarna ga ik aan het helemaal compleet aanpakken. Ik was nu eigenlijk even nieuwsgierig naar m'n behoefte, maar dat leek mij aan de hoge kant. Heb ik die berekening goed gedaan? Ik heb namelijk ook wel eens gehoord dat je slechts 500 cal. boven je behoefte hoeft te gaan zitten tijdens je bulkperiode...

Keep up the good work met z'n allen. Ik lees me een ongeluk en vind het allemaal bere-interessant.

Latersss
                  Smikey    
                  De enige echte maatstaaf voor je succes is hoe dicht je in de buurt komt van 100% van je mogelijkheden...

Een obstakel is iets wat je alleen ziet als je niet meer naar je doel kijkt...

Comment

Je berekening is denk ik wel juist hoor, maar daar kom je vanzelf achter.Kijk wat je schema in 2 weken proberen doet, als je teveel vet aanzet verlaag je je schema met 200 kcal.Dit net zolang totdat de gewenste stabilieit is bereikt.
                    Ïk zou bij een bulk schema inderdaad niet teveel boven je dagelijks behoefte gaan zitten, vet is er moeilijk af te krijgen dan dat het erbij komt.
                    Ik zou wel rustig op gaan bouwen naar je nieuwe schema, zeker als je een erg groot verschil heb in kcal tussen nieuw en oud, als je dit niet doet heb je kans dat je lichaam meer vet aanzet omdat je stofwisseling nog niet gewend is aan grote hoeveelheden.
                    Ik zou om de 5 dagen ongeveer 100 kcal naar boven gaan.

En laat eens wat van je horen in de voorstel topics

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X