Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje

Ik drink sinds kort zo'n 1 liter melk per dag maar wat mij opvalt is dat er toch best wat suikers in zitten: 4.8 gram per 100 ml en dit betekent dus 48 gram suikers per dag uit melk dit vind ik best veel. Zijn dit goede suikers ofzo of moet ik minder melk drinken?

2e vraag als ik brinta neem doe ik er poeder doorheen zonder het te mixen, is dit een probleem voor de opname door je lichaam of moet je het echt mixen zodat het beter opgenomen wordt?

Ik zou het op prijs stellen als er gereageerd wordt

Comment

Ik denk zo, als die 48 gram suikers in jou voeding schema past geen probleem. Poeder wordt hoe je het inneemt wel opgenomen afgebroken maar als het een klont is duurt het wel langer.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Die 48 gram hadden ook besteed kunnen worden aan rijst/brinta
        ect.
        Aan jou de keus,maar ik zou wel weten wat ik zou doen!
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Hoeveel gram suiker mag je dan per dag, toch niet net zoveel als koolhydraten?

Comment

zo min mogelijk,maar het beste tijdstip is meteen na je training (en dan pas je shake ,of samen met je shake)

Comment

Dus wat kan ik beter drinken i.p.v. melk of moet bijv. max 1 liter melk per dag drinken.

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
                Dus wat kan ik beter drinken i.p.v. melk of moet bijv. max 1 liter melk per dag drinken.
                Wat dacht je van water ?!

Lest de dorst en is calorievrij.
                Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Ja weet ik maar ik zit juist in de bulkfase dus ik heb die calorieen nodig.

Comment

Ik ben geen voorstander van melk,maar het kan absoluut geen kwaad in je bulk.
                    Alleen als ik aan een x aantal calorieen moet komen haal ik die veel liever uit vast voedsel en
                    vermijd ik de suikers die in verschillende producten zitten (bv lactose in melk)
                    en eet liever meer kip/rijst/brinta/biefstuk.
                    Ik drink water en water en water.

Maar zoals ik al zei in de bulk kan het geen kwaad,maar in mijn optiek zou ik voor andere middelen kiezen om aan die calorieen te komen en zal ik alleen 30 / 40 gram waxy maize meteen na mijn tainingen nemen.
                    Moet het vet naar wedstrijd nivo ,dan gaan de suikers er helemaal uit.

Hopelijk heb je hier iets aan om de juiste keuze voor jou te maken.

Comment

Oke bedankt man

Comment

Suiker uit melk geeft niet zo'n snelle insulinepiek als bijv dextro, volle melk heeft een lage GI, ongeveer 30. Nadeel is wel dat galactose net zoals fructose verhandeld wordt in het lichaam en je er dus niet teveel van kan hebben.
                        Lid van de 200 club

Comment

Dus iets van 2 á 3 glazen per dag?

Comment

Originally posted by Jay1993 View Post
                            Dus iets van 2 á 3 glazen per dag?
                            Je lever heeft ong 100 gram fructose nodig per dag als je aan KT doet. Dus dat kan iniedergeval wel. Mij maakt het niet zoveel uit, ik haal bijna al mijn fructose/galactose uit melk
                            Lid van de 200 club

Comment

Die suikers in melk (ik zelf nam 2L magere melk) kunnen niet echt kwaad als het in je voedingsschema past. Echter merkte ik wel dat ik toen ik stopte met melk drinken dat mijn huid veel minder vetter werd en ik ook na 1 week al veel droger oogde.
                              85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X