Dus 1 liter per dag moet makkelijk kunnen. Moet ik dan halfvolle of magere nemen want het bevat evenveel suikers.
Vraagje
Collapse
X
-
Originally posted by Lentesis View PostEchter merkte ik wel dat ik toen ik stopte met melk drinken dat mijn huid veel minder vetter werd en ik ook na 1 week al veel droger oogde.
Vervang het dus voor iets anders en dat probleem heb je niet meer.
En als er mensen zijn die meer op kracht / PL willen trainen dan maakt het
natuurlijk veel minder uit.
@jay,
Je bent nu in 4 posts alweer van 2 liter naar geen melk naar 2 glazen naar een liter gegaan.
Blijft allemaal beetje verspilde moeite bij jou heb ik zo het idee!Last edited by Mvos; 17-05-2012, 13:01.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostWaarom niet verstandig in de cut dan?Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostNogal veel calorieen, een liter zit toch al snel 700 in en als je cut is dat best wel wat van je dagelijkse inname. Kan dan beter vast voedsel eten omdat dat beter tegen honger werkt toch? En Mvos kan melk ook puistjes veroorzaken of is dat een mythe? Heb ik zelf namelijk wel last van.
Comment
-
-
Originally posted by joachimrens View PostEn Mvos kan melk ook puistjes veroorzaken of is dat een mythe? Heb ik zelf namelijk wel last van.
Ik had er ook last van ,maar na een whey wissel en het schrappen van zuivel heb ik er geen last meer van.
Nu eet ik soms kwark en af en toe een liter chocomel,maar dat is echt een uitzondering als ik er een keer zin in heb.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
ff vraagje over kwark. Is het beter om in 1 keer 500 gr te eten voor het slapen of bijv. 250 gr voor slapen en 250 gr bij lunch omdat je maag dan in 1 x veel eiwitten te verwerken krijgt als je 500 gr eet. Kan het überhaupt geen kwaad om het ook bij lunch of ontbijt te nemen of werkt het het beste voor het slapen??
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
9 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment