Voedingsschema cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Ok dan, grappig ben je. Ik geef hem toch gewoon advies? Je kan je wel druk maken over of je wel genoeg et of niet. Maar dat ga je nu toch niet komen te weten. Gewoon basis calculator gebruiken en daarmee verder gaan.

En ik nam nog de moeite om te kijken, terwijl verder niemand dat deed.
    Het gaat om je toon:

"en nu ga je trainen, ja? en dan pas kom je maar weer terug, ok?"

Verder wil ik gewoon weten hoeveel hij onder zijn behoefte gaat eten. Meten = weten en gissen = missen (gejat van Pallas).
    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
      Het gaat om je toon:

"en nu ga je trainen, ja? en dan pas kom je maar weer terug, ok?"

Verder wil ik gewoon weten hoeveel hij onder zijn behoefte gaat eten. Meten = weten en gissen = missen (gejat van Pallas).
      aha, maar soms is dat wel beter voor mensen. Hiermee schep je wat meer duidelijkheid. Anders krijg je, oh kan ik niet beter 1 schepje meer whey doen of mag ik ook dit doen of dat.

Meten=weten, ben ik het niet mee eens. Omdat je vaak heel snel gemanipuleerd ben en geen juiste meetmethodes hebt. Moeilijk uit te leggen maar hier kijk dit filmpje, dan heb je een idee wat ik bedoel:

The Best and Worst Ways To Monitor Your Progress When Trying To Lose Body Fat - #104 - YouTube

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        aha, maar soms is dat wel beter voor mensen. Hiermee schep je wat meer duidelijkheid. Anders krijg je, oh kan ik niet beter 1 schepje meer whey doen of mag ik ook dit doen of dat.

Meten=weten, ben ik het niet mee eens. Omdat je vaak heel snel gemanipuleerd ben en geen juiste meetmethodes hebt. Moeilijk uit te leggen maar hier kijk dit filmpje, dan heb je een idee wat ik bedoel:

The Best and Worst Ways To Monitor Your Progress When Trying To Lose Body Fat - #104 - YouTube
        Ik weet dat jij niet van meten = weten bent Ik juist des te meer, dus verschillen we behoorlijk van mening op veel punten. Mijn idee is dat door te meten, ook al zit je met een foutmarge, je de werkelijkheid zoveel mogelijk benadert. Als ik bijvoorbeeld cut, dan meet ik dikwijls mijn VP op te zien wat mijn handelingen voor effect hebben op mijn lichaam. Anderen hanteren de spiegel methode en vinden "ongeveer" goed genoeg. Zal straks het filmpje even bekijken.

Duidelijkheid is prettig, zolang je maar duidelijk bent op een prettige manier (schud zo ff een nieuwe slogan uit mijn mouw).
        Train hard or go hormone

Comment

Let maar niet op Talalelh15, die vindt zichzelf af en toe een pro. Waarschijnlijk heeft hij dezelfde vragen gesteld toen hij begon.

Schema ziet er prima uit. Je kan evt de suiker in de thee gewoon in je schema zetten voor volledigheid. Elke gram suiker is 4kcal (koolhydraat). Hoeveel kcal heb je nodig om op onderhoud te zitten? Dus m.a.w. hoeveel kcal zit je eronder?
          Ja, ik werd al bang...

Ik zal nog even wat ik drink erbij gaan zetten inderdaad.
          Mijn onderhoudsniveau zou 3200 kcal zijn.
          Dus met 2700 zit ik 500kcal lager.
          Ik ga ervan uit dat ik met het drinken ongeveer in die buurt zal zitten.
          Overigens betwijfel ik een beetje of mijn onderhoudsniveau zo hoog ligt.
          Ik kom vrij snel aan. Mijn verbranding is niet zo hoog en ik denk dan ook dat ik zo ongeveer goed uit kom om in een rustig tempo te cutten.

Maar wat dat betreft heeft Talalelh15 wel weer gelijk natuurlijk.
          Gewoon een aantal weken proberen en de resultaten afwachten.

Bedankt voor je reactie !
          Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

@Talalelh15:
            Ik maak me er niet zo druk om, hoor.
            Jij reageerde inderdaad tenminste.

Maar de toon had wel iets anders gemogen..relaxxx

Comment

Originally posted by DavyD View Post
              Ja, ik werd al bang...

Ik zal nog even wat ik drink erbij gaan zetten inderdaad.
              Mijn onderhoudsniveau zou 3200 kcal zijn.
              Dus met 2700 zit ik 500kcal lager.
              Ik ga ervan uit dat ik met het drinken ongeveer in die buurt zal zitten.
              Overigens betwijfel ik een beetje of mijn onderhoudsniveau zo hoog ligt.
              Ik kom vrij snel aan. Mijn verbranding is niet zo hoog en ik denk dan ook dat ik zo ongeveer goed uit kom om in een rustig tempo te cutten.

Maar wat dat betreft heeft Talalelh15 wel weer gelijk natuurlijk.
              Gewoon een aantal weken proberen en de resultaten afwachten.

Bedankt voor je reactie !
              Je zit redelijk hoog qua VP, dus je zal zeker aan het begin redelijk makkelijk je spiermassa behouden en voornamelijk vet verliezen. Zorg wel dat je eens in de zoveel tijd weer een weekje op onderhoud gaat eten zodat je metabolisme op pijl blijft.
              Train hard or go hormone

Comment

Je zit redelijk hoog qua VP, dus je zal zeker aan het begin redelijk makkelijk je spiermassa behouden en voornamelijk vet verliezen. Zorg wel dat je eens in de zoveel tijd weer een weekje op onderhoud gaat eten zodat je metabolisme op pijl blijft.
                Ja, doe ik. Dankjewel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X