Vraag over multivitamin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
    Ja dat is inderdaad nóg beter! Alleen blijft zo'n tablet meestal in m'n neus vastzitten..
    Dan moet je hem ook niet in je neus stoppen.

Gewoon doen wat er op de verpakking staat. Vaak dus gewoon heel doorslikken.
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Toph View Post

En aan TS: doe niet zo moeilijk man en slik die pil door. Geen pillen kunnen slikken zit tussen je oren, want een hap eten is vrij vaak een stuk groter. Ik heb vaak de neiging om meerdere visolie caps tegelijk door te slikken
      Is idd geen probleem. Ik doe mijn multivitamine + zinc/magnesium + 4 visolie caps in 1x wegspoelen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dan zal ik maar moeten gaan slikken, dat wordt even oefenen

Comment

Originally posted by Shredded92 View Post
          Dan zal ik maar moeten gaan slikken, dat wordt even oefenen
          Deze opmerking/dit topic vraagt gewoon om dubbelzinnige opmerkingen. Maar...ik hou me in!

Of toch niet, vraag je vriendin hoe zij heeft leren slikken!
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Deze opmerking/dit topic vraagt gewoon om dubbelzinnige opmerkingen. Maar...ik hou me in!

Of toch niet, vraag je vriendin hoe zij heeft leren slikken!
            Of aan je mam:P

Ik denk dat die wel wat meer evaring heeft op dat gebied.

Liever zonder rubberetje is veel lekkerder(a)

Comment

Soms bijt ik zo'n tablet in tweeën en dan slik ik 'm pas door. Het slaat misschien nergens op, maar gevoelsmatig ben ik bang dat het maagzuur de tablet niet volledig laat oplossen. Als ik 'm eerst in tweeën (of meer stukjes) bijt dan worden de voedingsstoffen iets sneller en makkelijker opgenomen omdat de tablet meer raakvlak met de omgeving (maagzuur en darmen) heeft. Het kan ook zijn dat het maagzuur hoe dan ook sterk genoeg is en alles makkelijk laat oplossen, tja je weet niet hoe dat van binnen gaat he..
              dat zou best kunnen maar ik slik 3 pillen achter elkaar en heb nergens last van maat.

Comment

Soms bijt ik zo'n tablet in tweeën en dan slik ik 'm pas door. Het slaat misschien nergens op, maar gevoelsmatig ben ik bang dat het maagzuur de tablet niet volledig laat oplossen. Als ik 'm eerst in tweeën (of meer stukjes) bijt dan worden de voedingsstoffen iets sneller en makkelijker opgenomen omdat de tablet meer raakvlak met de omgeving (maagzuur en darmen) heeft. Het kan ook zijn dat het maagzuur hoe dan ook sterk genoeg is en alles makkelijk laat oplossen, tja je weet niet hoe dat van binnen gaat he..
                Als dat effectiever zou zijn, zou het vast wel op de verpakking staan. Zeker omdat het buitenste laagje beïnvloed hoe snel/traag het wordt opgenomen, en té snel ook niet goed is.

Comment

Pff thanks allemaal! Ik kan de pillen eindelijk slikken

Comment

Originally posted by Shredded92 View Post
                    Pff thanks allemaal! Ik kan de pillen eindelijk slikken
                    Hehe, goed zo
                    Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse