Ik eet normaal 6 keer per dag ( excl. een beetje eiwit-shake voor/na trainen en een stuk fruit of dextrose)
ik ben altijd heel vroeg wakker, ik werk veel.
6 uur s'ochtends wakker en om half 10 / 10 uur naar bed.
ik heb dit weekend niks uitgerekend omdat ik een nieuw schema moet maken.
ik geloof dat elke dag hetzelfde eten niet werkt voor mij omdat het te eenzijdig is, ben ook niet meer ongesteld, val niet af, en ik heb een lage suiker.
dus dit weekend heb ik even flink gecheat =).
ik heb het wel bijgehouden zo ongeveer hoeveel kcal ik eet en ik ga ook zometeen sporten. ( ookal ben ik moe, waarschijnlijk door eenzijdige voeding)
ik vroeg me af of ik ook gewoon elke 2,5 uur kan eten nu doe ik:
6.00 9.00 12.00 15.00 17.00 20.30
maar ik moet dan grotere maaltijden proppen , ik heb liever wat kleins steeds omdat ik denk dat me lichaam dan niet zo extreem veel hoeft op te nemen in 1x en ik krijg ook snel behoefte om weer te eten.
ik dacht aan :
6.00 1/2 appel bij het ontbijt 8.30 11.00 13.30 16.00: tussendoortje: 1/2 appel , 17.00 om 18.30 trainen en 20.30 uur laatste maaltijd.
dan eet ik dus 8 keer, met shake en fruit meegeteld
is dat een idee?
ik ben altijd heel vroeg wakker, ik werk veel.
6 uur s'ochtends wakker en om half 10 / 10 uur naar bed.
ik heb dit weekend niks uitgerekend omdat ik een nieuw schema moet maken.
ik geloof dat elke dag hetzelfde eten niet werkt voor mij omdat het te eenzijdig is, ben ook niet meer ongesteld, val niet af, en ik heb een lage suiker.
dus dit weekend heb ik even flink gecheat =).
ik heb het wel bijgehouden zo ongeveer hoeveel kcal ik eet en ik ga ook zometeen sporten. ( ookal ben ik moe, waarschijnlijk door eenzijdige voeding)
ik vroeg me af of ik ook gewoon elke 2,5 uur kan eten nu doe ik:
6.00 9.00 12.00 15.00 17.00 20.30
maar ik moet dan grotere maaltijden proppen , ik heb liever wat kleins steeds omdat ik denk dat me lichaam dan niet zo extreem veel hoeft op te nemen in 1x en ik krijg ook snel behoefte om weer te eten.
ik dacht aan :
6.00 1/2 appel bij het ontbijt 8.30 11.00 13.30 16.00: tussendoortje: 1/2 appel , 17.00 om 18.30 trainen en 20.30 uur laatste maaltijd.
dan eet ik dus 8 keer, met shake en fruit meegeteld
is dat een idee?
Comment