Mijn voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voeding

Het is zwaar ### want ik mag niet tijdens me werk eten

*shake - pro85 + magere langhoudbare melk

7.30ochtend shake* met muesli (alleen weet niet welke verhouding ik pcies moet hebben, ik doe nou 30gr. muesli derbij)

9 uur a 9.30shake* met appel

12.30 lunch
    6 bruine bammetjes met kipfilet + chiqeuta banana

16.30tussendoor 200gr. magere kwark + 4 ringen ananas op eigen sap

18.00
    avondeten
    150gr. aardappel
    150gr. groente
    100gr. kipfilet/biefstuk of mager rood vlees

meestal rond 22.00 ben ik thuis

AAtje met een banaan (of appel? ken dat ook) +shake* na 30 mins

nogmaals, ik kan het moeilijk inplannen als ik niet mag eten tussen me werk door, kheb namelijk een ### basin

werk van 9.30tot12.30lunch pauze13.00tot16.30 de tekkel even uitlaten17.30
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

heel vervelend dat je zolang niet kan eten.
    aangezien je moet aankomen. probeer als je kan eten meer kh te eten. ej zit daar in veel te laag waardoor je nog niet veel kan aankomen. het is moeilijk om voor je advies te geven omdat je zegt dat jeniet kan eten dan houd t op. ik hoop dat andere wel goede adviezen kunnen plaatsen voor je
    veel suc6
    grts ronnieboy

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ronnieboy @ Dec. 16 2004,16:10)]heel vervelend dat je zolang niet kan eten.
      aangezien je moet aankomen. probeer als je kan eten meer kh te eten. ej zit daar in veel te laag waardoor je nog niet veel kan aankomen. het is moeilijk om voor je advies te geven omdat je zegt dat jeniet kan eten dan houd t op. ik hoop dat andere wel goede adviezen kunnen plaatsen voor je Ā 
      veel suc6
      grts ronnieboy
      en zo een koolhydraten shake in plaats van eiwit? is dat misschien een oplossing?
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

ik dacht meer aan pasta. ik ben niet zo weg van van die weightgainers. aangezien je het makkelijk uit je voeding kan halen. denk aan bv brinta pasta ect brood en zoveel producten kan je dat halen. gewoon eiwitshake blijven nemen

Comment

nogmaal probeer je shake ipv 30min na je training 30min op teschuiven.
          prbeer ook smorgens meer vast voedsel te eten.
          maak van 200gr kwar 500gr

ps wat voorn werk doe je als ik vragen mag??
          Who's the Chef

Comment

Heb ej al uitgerekend wat je hoort te eten?
            Volgens mij nog niet, als je dat gedaan hebt is het veel makkelijker om je voeding aan te passen door zomaar wat tedoen.
            De maaltijd om 9 uur zou k vervangen door een vaste maaltijd b.v. een paar boterhammen met kipfilet of tonijn.Appel kan je laten staan.En wat noten toevoegen.Hier zeker wel koolhydraten toevoegen
            De maaltijd om 12.30 is op zich niet zo verkeerd.Ik zou hier misschien nog 250 kwark aan toevoegen.
            De tijd tussen 12.30 en 16 .30 is een lange tijd zonder eten.
            Misschien mag je wel drinken van je baas.
            Dus tussen door zou ik voor een shake gaan..
            16.30 250 gram kwark plus 2 bananan of zoiets ieder geval een beetje koolhydraten.Wat noten
            Avond eten is niks mis mee.Na de training zou ik voor druivensuiker gaan met water en kaneel lekker makkelijk en goedkoper dan aa.
            Dan 's avonds laat zou ik nog kwark nemen.

Maar nogmaals het is belangerijk om je dagelijkse behoefte uit te rekenen, om een goed schema te maken..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Dec. 16 2004,16:47)]nogmaal probeer je shake ipv 30min na je training 30min op teschuiven.
              prbeer ook smorgens meer vast voedsel te eten.
              maak van 200gr kwar 500gr

ps wat voorn werk doe je als ik vragen mag??
              Op kantoor bij drankenimporteur (5 man werken er totaal op kantoor met mij derbij&#33, maar mijn basin is een super feeks, altijd zeuren enzo, ik heb het wel naar me zin en verdien goed alleen zei is gewoon afentoe onuitstaanbaar! Ik mag ook niet bellen enzo prive door me werk heen.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (harold @ Dec. 16 2004,17:09)]Heb ej al uitgerekend wat je hoort te eten?
                Volgens mij nog niet, als je dat gedaan hebt is het veel makkelijker om je voeding aan te passen door zomaar wat tedoen.
                De maaltijd om 9 uur zou k vervangen door een vaste maaltijd b.v. een paar boterhammen met kipfilet of tonijn.Appel kan je laten staan.En wat noten toevoegen.Hier zeker wel koolhydraten toevoegen
                De maaltijd om 12.30 is op zich niet zo verkeerd.Ik zou hier misschien nog 250 kwark aan toevoegen.
                De tijd tussen Ā 12.30 en 16 .30 is een lange tijd zonder eten.
                Misschien mag je wel drinken van je baas.
                Dus tussen door zou ik voor een shake gaan..
                16.30 250 gram kwark plus 2 bananan of zoiets ieder geval een beetje koolhydraten.Wat noten
                Avond eten is niks mis mee.Na de training zou ik voor druivensuiker gaan met water en kaneel lekker makkelijk en goedkoper dan aa.
                Dan 's avonds laat zou ik nog kwark nemen.

Maar nogmaals het is belangerijk om je dagelijkse behoefte uit te rekenen, om een goed schema te maken..

Grtz..
                7.30ochtend shake* met muesli (alleen weet niet welke verhouding ik pcies moet hebben, ik doe nou 30gr. muesli derbij)

9 uur 2 bruine boterhammen met kipfilet+ appel

12.30 lunch
                6 bruine bammetjes met kipfilet + chiqeuta banana
                bakje kwark (die ik heb zijn 200 dus zo)

(foutje)Het was ipv 16.30 --->15.30tussendoor 400gr. magere kwark + 4 ringen ananas op eigen sap

18.00
                avondeten
                150gr. aardappel
                150gr. groente
                100gr. kipfilet/biefstuk of mager rood vlees

meestal rond 22.00 ben ik thuis
                AAtje of druivensuiker met water en kaneel met een banaan +shake* na 30 mins

dit wor hem dan zo beetje tog?!

stomme vraag maar met die ene berekening is die punt een komma of niet:$ met hoe je kan berekenen wat je nodig heb!

Comment

Staan meerdere berekeningen op het forum, dus welke gebruik je?

Grtz..

Comment

Calorieƫn berekening.

Berekening man: 66.5 + [13.75 x 57,9k] + [5.003 x 1,61] ā€“ [6.775 x 18]

De uitkomst vermenigvuldig je met:
                    1.8 ā€“ 1.9 als je regelmatig traint

Voor de volledige tekst zie http://www.drsquat.com/index.cfm?action=viewarticle&articleID=12

Comment

Probeer anders eens wat meer vetten te eten. Deze zitten erg laag, en door wat vetten toe te voegen kom je ook snel hoger in Kcal.

Zou een flesje lijnzaadolie kopen en hier 2 eetlepels per dag van nemen (door je shakes doen). Of zoals harold al zei wat noten toevoegen.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Kword gek van die lijnzaad olie altijd maar weer in elke topic iedreen vergeet die maak er aub een sticky van!! ... .......Iets van hoe berreid ik de shakes...

Comment

Gaat niet om de lijnzaadolie xeno, het gaat erom dat het dieet ook vetten heeft.Die zijn net zo belangrijk als de koolhydraten en eiwitten.
                          Een handige oplossing is lijnzaadolie, maar je zou ook noten kunnen toevoegen of een vette vis..
                          Gaat dus meer om de overzadige vetten die erin zitten..

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X