hey,
jullie zien mij hier niet vaak in reacties maar toch lees ik hier dagelijks en heb veel wijsheden opgedaan met jullie hulp! daarvoor dank.
nu ben ik al een tijdje bezig bijna jaartje met wat goede resultaten vind ik zelf. ik ben 19 jaar en 181cm ik woog 69 kg met een vet% +-9%.(vorrige zomer) zware strijd met de kilo's was geslaacht en heb 20 kg vet verloren in lange tijd heb het rustig gedaan woog op mijn 16e 90kg. nu na een goede winter bijna 84 kg met 12% vet. heb ik nu weer lekker gecut iets meer als maandje
mijn stats nuop onderhoud)
81kg vet 8%
sqaut 3x100kg(helaas al versleten knieen door ongeluk op jongen leeftijd)
deadliften 2x 140kg
benche 5x 85kg(PR vanmiddag neergezet)
miltary press 4x 65kg
ik heb de volgende schema's en was toch eens benieuwd wat jullie er van vonden! het kan altijd beter zeg ik maar!
voedingsschema:
volgd in post hier onder.
trainings schema: 4 dagen(2x trainen 1 dag rust 2x trainen)
ik werk met piramide HH 12,10,8,6 opbouwend gewicht.
dag1: borst 5 oefeningen. biceps 4 oefeningen
dag2: rug 6 oefeningen. triceps 4 oefeningen
dag3: rust
dag4: hardlopen(30 min) smiddags. savonds schouders, biceps licht gewicht 10 hh rustig
dag5: buik(eigen routine) benen, triceps licht gewicht 10hh rustig.
ik zie graag wat tips enzo tegemoet! perfectie is het streven! zijn er vragen stel ze gerust! dan kan ik daar weer op antworden.
P.s. het is een beetje lang geworden XD
Mvg, thijmen
jullie zien mij hier niet vaak in reacties maar toch lees ik hier dagelijks en heb veel wijsheden opgedaan met jullie hulp! daarvoor dank.
nu ben ik al een tijdje bezig bijna jaartje met wat goede resultaten vind ik zelf. ik ben 19 jaar en 181cm ik woog 69 kg met een vet% +-9%.(vorrige zomer) zware strijd met de kilo's was geslaacht en heb 20 kg vet verloren in lange tijd heb het rustig gedaan woog op mijn 16e 90kg. nu na een goede winter bijna 84 kg met 12% vet. heb ik nu weer lekker gecut iets meer als maandje
mijn stats nuop onderhoud)
81kg vet 8%
sqaut 3x100kg(helaas al versleten knieen door ongeluk op jongen leeftijd)
deadliften 2x 140kg
benche 5x 85kg(PR vanmiddag neergezet)
miltary press 4x 65kg
ik heb de volgende schema's en was toch eens benieuwd wat jullie er van vonden! het kan altijd beter zeg ik maar!
voedingsschema:
volgd in post hier onder.
trainings schema: 4 dagen(2x trainen 1 dag rust 2x trainen)
ik werk met piramide HH 12,10,8,6 opbouwend gewicht.
dag1: borst 5 oefeningen. biceps 4 oefeningen
dag2: rug 6 oefeningen. triceps 4 oefeningen
dag3: rust
dag4: hardlopen(30 min) smiddags. savonds schouders, biceps licht gewicht 10 hh rustig
dag5: buik(eigen routine) benen, triceps licht gewicht 10hh rustig.
ik zie graag wat tips enzo tegemoet! perfectie is het streven! zijn er vragen stel ze gerust! dan kan ik daar weer op antworden.
P.s. het is een beetje lang geworden XD
Mvg, thijmen
Comment