Keto-naar werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wasofski View Post
    Veel leden die Keto deden hebben hun excel bestand al laten verwijderen omdat er een beperking is dat je kan uploaden.

Zoals hier in de openings post:
    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...dieet-ckd.html

Misschien dat je hier aan post 9 nog wat hebt.
    http://forum.bodynet.nl/afslanken/27...sis-dieet.html
    Thanks! post 9 heb ik zeker wat aan, idee voor variatie van maaltijden

Comment

Ik wil zo graag eens een keto dieet doen maar op het werk beginnen ze uitlachen, dus ik durf niet goed.
      zelf als ik om 10 u een shake neem dan vallen ze me aan met het argument "stop met die poejerkes, je wordt daar dik van, dat zijn supps die heb je niet nodig, je maakt je kapot" wordt er echt zot van, er is er zelfs 1 die sportschool heeft gdn en HIIT tijdens een cut acahterhaalt.

klote collega's
      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
        Ik wil zo graag eens een keto dieet doen maar op het werk beginnen ze uitlachen, dus ik durf niet goed.
        zelf als ik om 10 u een shake neem dan vallen ze me aan met het argument "stop met die poejerkes, je wordt daar dik van, dat zijn supps die heb je niet nodig, je maakt je kapot" wordt er echt zot van, er is er zelfs 1 die sportschool heeft gdn en HIIT tijdens een cut acahterhaalt.

klote collega's
        gewoon schijt hebben aan hun.. kom op man.. doe lekker je ding en fuck them...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
          gewoon schijt hebben aan hun.. kom op man.. doe lekker je ding en fuck them...
          ja zeggen er veel, maar ik trek het me teveel aan, tzijn een bende idioten
          Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Toch gewoon simpelweg niet doen, bij mij op kantoor keken ze ook raar op toen ik ineens bakjes eten mee nam, maar dat is ook wel weer overgegaan.

ze zullen het er onderling vast wel eens over hebben.. maar daar ga ik me echt niet druk om maken.

----

3de dag keto bevalt goed
            veel meer energie!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X