Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kan iemand hier even naar kijken ? en beoordelen graag.
dan kan ik gaan beginnen. en zal ik wel even zoet zijn. en niet zoveel meer vragen dan kan ik is een tijdje gaan trainen.
hoezo lijkt nergens op. ik was hier lang mee bezig en dan krijg ik zo een reactie, verbeter me dan ?
reageer gewoon normaal om te helpen
was je hier lang mee bezig? broodjes met kaas en kipfillet? Als je nou eens een paar schema's bekijkt en je zet die van jou er naast, lijkt het dan op elkaar?
If you do what you always did, you will get what you always got !
hoezo ga je bulken ?
omdat ik superdun ben. en veel moet vreten.
tja welke producten moeten er dan komen ?
ik weet het niet hoor, ik heb wat in elkaar gezet. en me best gedaan.
verbeter maar wat ?
Hou het gewoon een tijdje aan en kijk of je verbetering ziet, zoals hierboven werd gezegd zorgvuldiger uitkiezen en je krijgt nog eens 300kcal erbij, heel mooi maar teveel is ook niet goed.
Weet alleen niet waarom je die suiker en stroop erbij hebt, die zou ik weg laten of vervangen.
Snap die comments niet hiero.. Hij vraagt toch gewoon dat iemand hem kan corrigeren? Als hij vond dat z'n schema perfect was zou die het niet plaatsen..
Vervang die ontbijtkoek voor een banaan ofzo. Verder zit je wel teveel boven onderhoud afgaande op je cijfers. Je weeg weinig maar eet 3200kcal? Das erg veel.
Is die hamburger zelf gebakken? Dan is het prima. Is quick geen fastfoodketen in belgie?
Ik vind het zelf prima om af en toe kaas te eten, maar wissel het gewoon af. Ik bedoel, veel mensen willen alleen kipfilet zien staan, maar kaas kan soms geen kwaad. Maar vervang het af en toe voor vette vis of iets dergelijks.
Cornflakes is geen voeding vind ik. Gewoon schrappen.
Je kan die jongen ook gewoon helpen. Niet zo lang geleden opende jij voor elk detail een nieuw topic meen ik me te herinneren. Toen werd je geholpen, dus doe het gewoon ook bij anderen.
Je kan die jongen ook gewoon helpen. Niet zo lang geleden opende jij voor elk detail een nieuw topic meen ik me te herinneren. Toen werd je geholpen, dus doe het gewoon ook bij anderen.
Omdat ik voor 'elk detail' een topic moest openen, ben ik zoveel mogelijk gaan lezen lezen lezen en nog eens lezen. Ik ben heel erg veel te weten gekomen. Tuurlijk weet ik ook nog niet alles!
Maar beste Toph, ik weet iig wel dat deze informatie ook te vinden was en er zat voorbeeld schema"s zijn. Het is niet moeilijk om er achter te komen of dit nou goed of niet goed is zeg maar.
Bij deze ook nog even, stop met het kijken naar mijn oude posts. Ik durf te wedden dat jij nu ook meer weet als toen. Dus geen ouwe koeien aub, de ts moet ff zoeken en hij zal het ook vinden.
If you do what you always did, you will get what you always got !
Dan kun je toch ook niet reageren als je jou kennis niet wil delen met iemand... Als iemand echt van bodybuilding houd en krijgt geen comments op zijn post, gaat die vanzelf verder zoeken.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment