Wat doe ik niet goed (cut)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat doe ik niet goed (cut)

Heb geloof ff een klaaguurtje nodig.... Ik zit nu een paar weken in de cut en train 3 keer per week fullbody, maar zie mijn gewicht alleen maar omhoog gaan en lijkt of mijn BF ook wat meer word!!

Baal baal baal...... iemand een leuke tip??

Meet je je bf? zo ja, hoe?
    Volgens mij had je wel een prima cut en trainingsschema toch? Weet je zeker dat je het niet tussen je oren zit dat je meer bf krijgt?

Comment

hoe train je, buiten het feit dat je Fb doet. en wat is je voedingsschema.
      je behoort zoizo niet te groeien in de cut. je kan wat gains pakken als beginner en theoretisch zwaarder worden maar ws niet zoals jij je gewicht omhoog ziet gaan.
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

@Fossah Ik meet mijn bf op zo'n vreselijke weegschaal omdat ik nog geen huidplooimeter heb gekocht!! :-S
        En cutschema is oke en trainingsschema ook (hoop ik ) Ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch focus me teveel op die weegschaal!! En aangezien ik nu wel weer erg veel naar een bepaald cijfertje ga, slaat de paniek toe!!

Comment

wat voor veranderingen heb je doorgevoerd sinds die ene keer dat ik dat schema voor je had goedgekeurd?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            wat voor veranderingen heb je doorgevoerd sinds die ene keer dat ik dat schema voor je had goedgekeurd?
            haha jij helpt altijd de vrouwtjes hier met hun voedingsschema he...waarom help je mij nooit
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Het kan veel oorzaken hebben:
              - je periode, dan kan je behoorlijk vocht gaan vasthouden waardoor je denkt dat je vetter word?
              - te weinig eten, wat veel voorkomt, juist op een dieet moet je regelmatig eten.
              - of je doet teveel met je training, wat offseason bij je werkt, werkt ook in een dieet, trainingen met veel reps of intervals met je krachttraining icm met te weinig cals in je dieet loopt je metabolisme vast.Het is niet alleen dat je verbruikt met training, juist je rustmetabolisme moet op gang blijven.
              Nu speculeer ik even want ik ken je dieet en trainingsschema niet
              Meten moet je met een goeie meettang laten doen, dus niet zo'n flutdingetje van 7 euro bij een of andere internetshop, die weegschalen werken ook niet optimaal dus eerst goed laten meten bij een sportschool waar ze dat kunnen
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Zippyshare.com - Voedingsschema Marielle.xlsx

Hierbij mijn schema!! Ik zal misschien wel te weinig eten denk ik!! :-S maar toch niet zo erg dat ik er van aankom... :-S

Comment

Moet ik al duiken vanwege mijn stomme aktie (lees voedingschema)

Comment

Originally posted by kojak View Post
                    haha jij helpt altijd de vrouwtjes hier met hun voedingsschema he...waarom help je mij nooit

Heb je al wel lief gekeken naar Tal..... Ik wel...

Comment

Originally posted by Diva 36 View Post
                      @Fossah Ik meet mijn bf op zo'n vreselijke weegschaal omdat ik nog geen huidplooimeter heb gekocht!! :-S

Die weegschalen vind ik best bagger. Pak gewoon een ouderwets meetlint en meet je taille en je heupen.
                      Moet je niet ongesteld worden toevallig? Dan lijkt je buik vaak ook opgezet en het kan wel een kilo (soms zelfs meer) schelen.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        ahahah :P, lief vragen abi.

@ ts kunnen veel oorzaken hebben.

Comment

waarom denk je dat je vetter wordt? alleen omdat de weegschaal dat aangeeft? in dat geval negeren en verdergaan. al denk ik dat 1800kcals voor een sportende vrouw aan de weinige kant is.

ik zou je vetten iets omhoog gooien en je rijst bij het avondeten weglaten.
                          hou je ook 1x per week een refeed dag? (dagen dat je meer koolydraten eet, iets boven onderhoud eet en je vetten eventueel iets omlaag gooit.). dat is nodig om te zorgen dat je niet in de spaarstand terecht komt en je je weer even kan opladen. de extra koolydraten op zo'n dag worden niet opgeslagen als vet maar gebruikt om glycogeen aan te vullen.
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hey Beaudien...

Ja dat meetlint heb ik eindelijk aangeschaft, dus vandeweek pas alles voor het eerst opgematen!! schaam schaam schaam....
                            Nee moet niet ongesteld worden, wel eisprong van de week gehad!! Zal misschien(zoals altijd) een paar onsjes schelen!!
                            Nou meid , ik weet het ook niet!! Maar we gaan gewoon door! Ben (ook door mijn verleden ) niet snel klein te krijgen hoor.... Girlpower

Comment

Allemaal onzin. Ooit gehoord van spieren wegen meer dan vet? Als je krachttraining doet kirjg je spieren, en dan lijkt het alsof je niet afvalt terwijl je minder bf hebt. Dus de weegschaal is soms heel misleidend. En het beste alternatief is: de spiegel. Ohja ook niet elke dag meten wegen enz. 1x week want dan zie je sneller resultaat.

En wtf: waarom heb je 3 voedingsschemas? Welke gebruik je wanneer? Ik zie ook veel kh.. brood, annanas, cracker, groenten.
                              Last edited by hetjongetje; 06-06-2012, 21:25.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X