@hetjongetje, voedingschema 1 is de juiste, andere waren probeersels....
Wat doe ik niet goed (cut)
Collapse
X
-
Originally posted by Diva 36 View PostNee moet niet ongesteld worden, wel eisprong van de week gehad!! Zal misschien(zoals altijd) een paar onsjes schelen!!
Ja, klopt ook. Ook zo'n soort ballonnetje dan he? Ik hoop elke keer dat mijn eitjes nu eindelijk eens op zijn, maar nee hoor."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
-
vocht?
-Eet zoutloos
-eet pikant
-drink 3l water
-Doe aan cardio
-Vervang koffie door stackers.
-eet vochtafdrijvend
- beste vochtafdrijver op de markt voor een avondje uit:http://www.body-supplies.nl/merk-mhp_26/xpel_214.htmlLast edited by kiddybol; 06-06-2012, 21:52.
Comment
-
Kortom. Zoals iedereen eigenlijk zegt.. maak je niet te druk. Omdat jij zo gefocust bent op die (bagger)weegschaal, zal je, als jij leest dat je bf wat omhoog is gegaan, dat ook ongetwijfelt (denken te) zien in een spiegel.
Je voedingscchema en trainingsschema waren al eerder goedgekeurd door Dyno, Tal en nog een paar toch? Het ligt niet in de lijn der verwachtingen dat deze verkeerd zijn.
gewoon doorgaan en gooi die weegschaal uit het raam.
Comment
-
Originally posted by Fossah View PostKortom. Zoals iedereen eigenlijk zegt.. maak je niet te druk. Omdat jij zo gefocust bent op die (bagger)weegschaal, zal je, als jij leest dat je bf wat omhoog is gegaan, dat ook ongetwijfelt (denken te) zien in een spiegel.
Je voedingscchema en trainingsschema waren al eerder goedgekeurd door Dyno, Tal en nog een paar toch? Het ligt niet in de lijn der verwachtingen dat deze verkeerd zijn.
gewoon doorgaan en gooi die weegschaal uit het raam.
Comment
-
iets van 6 weken geleden heb ik je het volgende ge-adviseerd:
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...tml#post956130
Een schema waarin de kcal worden opgebouwd gedurende 6 weken.
qua voeding:
week 1: 1500 kcal, e125, k150, v44
week 2: 1700 kcal, e150, k150, v55
week 3: 1900 kcal, e150, k200, v55
week 4: 2100 kcal, e150, k225, v66
week 5 en 6 eet je op behoefte (je behoefte gebaseerd op bovenstaande hoeveelheid training). 2300 kcal, e150, k250, v77.
Volgens mij heb jij gewoon een schema met 1865 kcal gemaakt, en ben je dat gaan volgen. wat uiteraard weinig tot geen resultaat kan of zal hebben gehad. misschien zit ik er ook naast met mijn vermoeden.
--------------------------
Hoeveel kcal heb jij gegeten in de laatste 6 weken?
week 1:
week 2:
week 3:
week 4:
week 5:
week 6:
op basis van deze info kan ik je opnieuw een advies geven, over hoe je het nu aan kan gaan pakken. mits je daar behoefte aan hebt.Last edited by dynobet; 07-06-2012, 13:08.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik heb net contact gehad met diva 36.
ze heeft de laatste weken (zoals ik al dacht) haar schema van 1865 kcal aangehouden. Ze heeft dus niet opgebouwd naar de 2200-2300 kcal om haar metabolisme weer goed te krijgen.
opzich is dat niet super erg (ikzelf had 3 weken gerekend om op te bouwen naar 1900, jij hebt hier nu 6 weken over gedaan. het verlies valt dus wel mee).
we moeten alleen vanuit hier toch verder weer op gaan bouwen naar die 2200-2300 kcal. alleen dan zal je lichaam zich ook aan gaan passen aan deze inname, en alleen dan zal je stofwisseling weer volledig op gang komen.
----------------------------
Hoe gaan we nu verder?
qua voeding:
week 1: 2000 kcal, e150, k200, v66
week 2: 2200 kcal, e150, k225, v77
week 3: 2200 kcal, e150, k225, v77
(geen cardio). tot hier moet je niet verwachten dat je af gaat vallen, of je vet% gaat verlagen. Dit is de voorbereiding. hiermee maak jij het voor jezelf weer mogelijk om goede resultaten te gaan behalen.
Daarna ga je omlaag met je voeding om echt te cutten:
1700 kcal: e150, k150, v55
dit doe je in het begin nog steeds zonder cardio. je gaat eerst een week of 3-4 kijken hoe je lichaam op alleen voeding en goede krachttraining reageert. je kan met de tijd nog altijd 1-2x 30 minuten cardio per week toevoegen mocht dit nodig zijn. Als je vanaf het begin al cardio in gaat zetten heb je niets meer achter de hand als het afvallen vastloopt.
----------------
Ik weet verder niet wat je doet qua krachttraining, en hoe intensief je traint etc. de krachttraining (goede intensiteit, oefeningen, uitvoering en opbouw) is minstens zo belangrijk als de juiste voeding.
succes ermee, en laat weten hoe het gaat.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Super bedankt Dyno!!! Echt top van je!! Laat zeker weten hoe het gaat!!
Ga nu weer flink in de weer met mijn schema, kan ik met week 1 al gelijk starten??
en verwacht je met dit nieuwe (3weken) dat ik eventueel aankom??
En hoe zit dat met fiestend naar werk dat kan ik toch wel blijven doen??
Comment
-
Originally posted by Diva 36 View PostSuper bedankt Dyno!!! Echt top van je!! Laat zeker weten hoe het gaat!!
Ga nu weer flink in de weer met mijn schema, kan ik met week 1 al gelijk starten??
en verwacht je met dit nieuwe (3weken) dat ik eventueel aankom??
En hoe zit dat met fiestend naar werk dat kan ik toch wel blijven doen??
in die drie weken eet je dus in totaal 5530 kcal boven je huidige behoefte. in het ergste geval zou je dus maximaal iets meer als een pond aankomen qua vetmassa. (wat met een week normaal dieten al weer weg is).
dit gaat waarschijnlijk NIET gebeuren. op het moment dat jij die 2000 gaat eten, gaat je lichaam zich binnen enkele dagen aanpassen aan die 2000. en dan is 2000 kcal dus geen overschot meer.
als je dan de week erop 2200 gaat eten (en je lichaam is al gewend aan die 2000, en het overschot is daadwerkelijk gezien dus heel klein), gaat je lichaam zich weer binnen enkele dagen aanpassen aan die 2200. In de praktijk zul je dus als je uberhaupt al vetmassa aan gaat zetten, hooguit enkele 100en grammen vet aanzetten.
gewicht kan wel altijd fluctueren. dit heeft te maken met vocht wat altijd sterk kan fluctueren.
naar je werk fietsen kun je uiteraard wel.
------------------------
Het schema van general is een goed schema. Mits de oefeningen zwaar genoeg EN correct worden uitgevoerd. Je moet flink buiten adem zijn tijdens het trainen. je spieren hard voelen werken, en zo nu en dan spierpijn hebben zou je ook niet vreemd voor moeten komen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...15 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: