havermout en brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Of gewoon in je ochtendshake met kwark, banaan, etc
    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      warme melk.. koud is echt niet weg te werken
      +1, en een halve liter melk warm maken duurt maar iets van 3 minuten..
      Pain is temporary, Pride is forever

Comment

Met warme melk kan je er minder van eten dan met koude. (vind ik, warm wordt dikkere brij en vult meer)
        Dus als je zoveel mogelijk kcal binnen wil toch beter met koude melk.
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Als je te lui bent om warme melk klaar te maken, vraag ik mij af hoe(vaak) je dan traint...
          Of even tijd nemen om het op te warmen, anders koud innemen en niet zeuren.
          Purist
          Verzuren zonder kuren
          ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by Tr1bal View Post
            Ik gooi havermout, whey, lijnzaadolie en magere kwark met water in een shakebeker. Staafmixer erin en drinken maar.
            Zo maak ik hem ook voor in de middag, maak hem de avond ervoor al klaar, zijn de havermoutvlokken lekker zacht geworden.
            Heb echt geen staafmixer voor nodig hoor, pak 100gr havermout, 225gr magere kwark, 30gr whey en eetlepel koudgeperste olie, zo heb je langzame eiwitten , snelle eiwitten, carbs en je vetten, super eigengemaakte weight gainer!!
            S'Ochtens gewoon 100gr brinta, 30gr whey in shake beker, aanvullen met water en naar binnen slurpen!!!

Comment

Of een blender kopen (kleine investering van 50 euro). Mijn ontbijt: 500 ml magere melk, 50 gr brinta, 50 gr havermout, 1 banaan, 2 rauwe eieren, 1 schep whey (bananensmaak), beetje koolzaadolie en mixen maar. Straffer kan niet en smaakt lekker naar banaan.

Comment

Komt ie weer....
                1 liter melk, 250 gr havermout, 2 scheppen whey eiwit (smaak naar keuze).
                Dit in de blender, daarna verdelen over 3 porties......

Top onbijt kan ik je vertellen....
                Bulking

Comment

Ik voeg de brinta ook altijd toe aan mn shake meestal ook nog bij mn Rice & Protein shake word die wat voller van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X