havermout en brinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• havermout en brinta

hallo allemaal,
    Ik ging vandaag in de winkel kijken naar havermout en brinta, ik dacht dat het net als kellogs was dat je gewoon met koud melk mengt en het zo op eet maar dat bleek dus niet zo te zijn. Op de verpakking van brinta en havermout stond dat ik het moest verwarmen met melk maar ik hou er niet van om 's morgens warm melk binnen te krijgen en al helemaal niet zomers(en ben een beetje lui).
    Dus is er geen variatie van havermout of brinta waarbij je het niet hoeft te verwarmen? of iets anders dat ongeveer net zo goed is als brinta en havermout(voor clean bulken) ,maar dat je niet hoeft te verwarmen?

mvg,
    rotop
    Last edited by rotop; 07-06-2012, 16:30.

koude melk roeren drinken klaar
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      Dit.

En als je het niet lust kun je er whey doorheen gooien. Doe ik iig (lust het ook wel zonder whey maar dan heb ik 2 in 1 ) Nu in de cut, ik doe 50gr brinta, 40gr whey en 550ml koude halfvolle melk. Mixen met elkaar en wegwerken die hap.

Comment

50 gram proteine poeder, 50 gram brinta en 400ml vers geperste sinaasappelsap.

Comment

Originally posted by kojak View Post
          maar waarom staat er dan op de verpakking van brinta/havermout dat je het moet verwarmen? is het dan nog wel makkelijk eetbaar met koude melk?

Comment

Ik gooi de havermout door magere yoghurt of kwark XD anders krijg ik het niet weg..

en het is warm omdat het dan echt 'pap' wordt
            Ik ben dyslect, dus taalfouten zal ik maken

Comment

Overnight oats, ook erg lekker!
              Unless you puke, faint or die, KEEP GOING!

Comment

Brinta met water.
                Ff shaken en drinken maar.

Voor de rest,niet zo janken,want als dit al een probleem is dan word het nooit ets met je.
                Last edited by Mvos; 07-06-2012, 20:32.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Mijn ontbijt bestaat standaard uit zo'n 75 gram brinta/havermout, 30 gram whey en 400 ml halfvolle melk, koud.

Als je dit alles in een shake beker doet, en goed schud is het prima koud te drinken

Dit alles kost ongeveer 5 minuten (inclusief het op''drinken'' van je ontbijt).

Super dus!
                  Bench: 87.5 KG / Squat: 100 KG / Deadlift: 150 KG!

Comment

persoonlijk gooi ik 40 gram brinta, 1 dosering whey perfection, 1 dosering creatine en dan genoeg melk erbij zodat het niet te dik is.

Comment

Net zoals Mvos al zegt, water met brinta in de shaker. Ff schudden klaar.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                        Brinta met water.
                        Ff shaken en drinken maar.

Voor de rest,niet zo janken,want als dit al een probleem is dan word het nooit ets met je.

Idd als je de warme melk niet wilt gewoon met water nemen , warm of koud na keuze

En vooral niet zeiken

Comment

Goeie sport gekozen als je al te lui bent om melk warm te maken.... Maar goed.. Koud met water en wat whey in de shaker en drinken die zooi
                          Constantia et labore

Comment

Ik gooi havermout, whey, lijnzaadolie en magere kwark met water in een shakebeker. Staafmixer erin en drinken maar.

Comment

warme melk.. koud is echt niet weg te werken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X