voeding tijdens ek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding tijdens ek

De ek is al paar dagen begonnen en wat we hier in ons wijk doen is naar de jongerencentrum gaan en daar voetbal met ze alle kijken, of bij elkaar thuis.
    Nu heb ik al een paar dagen slecht gegeten hierdoor dus ik dacht ff kijken hoe jullie hiermee omgaan.

kun je dit echt niet zelf bedenken? eet gewoon van te voren of erna? In de pauzes? tijdens de wedstrijd? wedstrijden zijn toch focking saai dus boeie
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

tja misschien is het voor jou saai maar ik heb zelf lange tijdje gevoetbald dus ik vind het wel leuk, maarja ik dacht ff kijke hoe andere mensen ermee omgaan. Ervoor eten doe ik sowieso al maar tijdens de wedstrijd krijg ik honger en dan is er chips, cake, koek etc. te eten en dat eet ik dan...

Comment

Ik heb nog niet gezondigd. Misschien tegen de Duitsers wat biertjes...maar ligt eraan waar ik ga kijken. Verder is het maar een ruk ek.

Maar maakt toch niet uit een keer een chippie of wat cake, als je dat maar niet bij elke wedstrijd doet voor een maand.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
          Nu heb ik al een paar dagen slecht gegeten hierdoor dus ik dacht ff kijken hoe jullie hiermee omgaan.
          Gewoon niet zo'n weak ass pussy zijn!
          Zo ga ik er mee om.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

precies, overal smoesjes om maar chips te eten. Alsof ek perse samengaat met chips.....

Comment

Wees niet bang om respect te verliezen doordat je dat eten weigert.
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Doen waar jij je goed bijvoelt. Ikzelf zal geen chips of cake hierbij eten, maar me gewoon aan me eigen voeding houden.

Als die paar zakken chips tijdens dit EK jouw extra motivatie geven om daarna weer harder te trainen, dan zou ik zeggen tjah waarom niet .

Voel je je er achteraf niet prettig bij dan zou je het beter kunnen laten lijkt mij.
                "Straight outta gym"

Comment

Wat zeik je over wat chips? Ga je heus niet dood van, k heb mezelf lam gezopen zaterdag, denk je dat k daar mee zit? Trainen is leuk, en moet dat blijven!
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Bak wat pannenkoeken (met alleen ei, volkorenbloem en wat brinta erin en een heel klein scheutje melk), ik zat met NED-DEN met een pannenkoek in me hand!

Je moet gewoon improviseren.. that's it.

Nu ben jij jong, maar het is niet zo heel moeilijk om 1 pannenkoekje te bakken .
                    Make it count!
                    Always look on the bright side of life...

Comment

als ik het thuis zou/zal kijken zou ik wel letten op wat ik eet, maar ergens anders niet echt, zoals de aankomende 2 wedstrijden voor Nederland word gezellig in de jongerencentrum gekeken, maar we gaan eerst met ze allen frituren en dan pas ek kijken...Ik dacht er dus aan om gewoon een bak rijst met kip mee te nemen en het daar eten in plaats van frikandellen,kipcorn,hamburgers etc etc.

Comment

gewoon doorgaan waar ik voorheen mee bezig was.

*do not regret what you have done in life, regret the things you didn't done in life*

gewoon doorgaan met trainen en eten

ps: laat het ek geen excuus zijn om ongezond te eten, wat augurken met kipfilet eromheen en een paprika erbij met wat suikervrije siroop of een red bulletje light...
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

neem je eten mee in bakjes?
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ik zit ook aan het bier tijdens de wedstrijden van oranje en pak af en toe een handje chips of nootjes. Af en toe wat snacken is niet erg maar je moet je wel beheersen. Je hoeft toch niet steeds ongezond te vreten? Niemand dwingt je om die frikandellen in je nek te schuiven
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

niet letterlijk bakjes haha, gewoon van die plastic dingen waar eten in gaan :P ? ik ga niet met borden etc na de jongerencentrum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X