Keto refeed/carb up

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keto refeed/carb up

Hallo, vrijdag na m'n depletion workout begin ik aan m'n carb up, behoeftes en dergelijke heb ik uitgerekend. Maar nu lees ik dat eerst high gi carbs genomen moeten worden.

Mijn vraag is nu, kan ik dan gewoon simpele suikers zoals een glas cola Pakken na de training en langzaam overschakelen naar langzamere carbs? Of ligt dit complexer?

volg je UD2.0?
    zo ja, dan ben je verkeerd bezig.
    je had allang moeten weten hoeveel wat en in welke verhoudingen je alles zou gaan eten.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik volg het ckd..met een carb load van 36 uur beginnende na mn depletion training op vrijdag

Comment

Een beetje een late reactie, maar als je je volgende refeed doet, hier vind je een goed voorbeeld, op de 2de post:
        http://forum.bodynet.nl/trainingssch...cut-guide.html

Na de training ( hier de tension workout) begint de refeed: beginnen met dextrose (pure glucose, niet met fructose zoals in cola), dan wit brood en dan in de avond paste,rijst,brinta... De dag erna heb je weer eerst wit brood en dan verder op de dag gewoon pasta, brinta, rijst etc.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X