havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• havermout

Is het acceptabel als je in de ochtend de verse havermout van campina neemt?Ik ben echt een slaapkop dus ik zou het ideaal vinden in de ochtend als ik het alleen hoef op te warmen...

Gr
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Volgens mij wordt het aan die kant en klare havermout uit een pak veel toegevoegd, suiker en dergelijke.
    En zoveel werk is het niet, als je het eenmaal gewend ben: met 3 minuten heb je je havermout.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik zie de toegevoegde waarde van kant en klare havermout niet in.

Havermout bij elkaar gooien en mixen, kost je een minuut. Het is beter, goedkoper, dus ik zie geen nadeel? Ook al ben je een slaapkop, dit kan op de automatische piloot.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Euh, havermout kook je voor 15 minuten, of snelkook 5 minuten of ben ik nou gek ?

Comment

Havermout koken heb ik zelf nog nooit van gehoord. Ik eet het zelf met yoghurt en dat betekent dus dat er geen koken/magnetron aan te pas komt. Als je het met melk neemt zet je het voor zover ik het weet gewoon een minuutje in de microwave.
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
            Als je het met melk neemt zet je het voor zover ik het weet gewoon een minuutje in de microwave.
            Dat doe ik dan 3 minuten, anders is het nog niet gaar. Ik gebruik meestal dan wel die van Quaker, er zijn ook havermout soorten die inderdaad 15 minuten moeten koken, maar dat kost mij dan ook net teveel tijd.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

gewoon normale havermout in de melk gooien met whey erbij, schudden en opzuipen. havermout hoef je niet persee warm te maken
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

2 min magno en klaar

Comment

3 minuten is wel te doen Maar jij eet het rauw als een soort muesli begrijp ik Sjoerd? Mss moet ik dat ook maar eens proberen dan

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                    gewoon normale havermout in de melk gooien met whey erbij, schudden en opzuipen. havermout hoef je niet persee warm te maken
                    Ga ik eens proberen! tnx

btw maakt het nog uit welke whey?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                      Ga ik eens proberen! tnx

btw maakt het nog uit welke whey?
                      gewoon welke smaak je lekker vind

wat ik ook meestal doe is een bak kwark 200gr havermout met whey, moet je alleen wel water bij doen, totdat het een papje is.
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X