Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is het acceptabel als je in de ochtend de verse havermout van campina neemt?Ik ben echt een slaapkop dus ik zou het ideaal vinden in de ochtend als ik het alleen hoef op te warmen...
Volgens mij wordt het aan die kant en klare havermout uit een pak veel toegevoegd, suiker en dergelijke.
En zoveel werk is het niet, als je het eenmaal gewend ben: met 3 minuten heb je je havermout.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ik zie de toegevoegde waarde van kant en klare havermout niet in.
Havermout bij elkaar gooien en mixen, kost je een minuut. Het is beter, goedkoper, dus ik zie geen nadeel? Ook al ben je een slaapkop, dit kan op de automatische piloot.
Havermout koken heb ik zelf nog nooit van gehoord. Ik eet het zelf met yoghurt en dat betekent dus dat er geen koken/magnetron aan te pas komt. Als je het met melk neemt zet je het voor zover ik het weet gewoon een minuutje in de microwave.
Als je het met melk neemt zet je het voor zover ik het weet gewoon een minuutje in de microwave.
Dat doe ik dan 3 minuten, anders is het nog niet gaar. Ik gebruik meestal dan wel die van Quaker, er zijn ook havermout soorten die inderdaad 15 minuten moeten koken, maar dat kost mij dan ook net teveel tijd.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment