Eerste voedingsschema onderhoud 3000kcal.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste voedingsschema onderhoud 3000kcal.

Wat denken jullie, een voedinsschema op 3000kcal.

7.30uur 520kcal

40gr whey
    100gr havermout

10uur 401kcal

50gr volkoren brood
    100gr zalm
    50gr kipfilet beleg

12.15uur 551kcal

60gr ongekookte bruine rijst
    120gr kipfilet
    20ml olijfolie
    Groenten

16uur 258kcal

50gr volkoren brood
    100gr kipfilet beleg

17uur trainen

19uur 305kcal

40gr whey
    40gr dextrose

20uur 553kcal

60gr ongekookte rijst
    150gr kipfilet
    20ml olijfolie

21.30uur 141kcal

125gr tonijn in eigen nat

Tussendoor nog fruit bv zelfgeperst appelsap 4 appels 240kcal (kan ook appelsienen, banaan,.... als het maar +-250kcal heeft.

Totaal 2969kcal.

Wat denken jullie ? Alle opmerkingen zijn welkom.
    http://www.facebook.com/extremefitness2013
    for fitness and bodybuilding motivation

Heb je ook uitgerekend hoeveel gram koolhydraten, vetten en eiwitten dit per dag is?
    Je log toont aan dat je goed bezig bent, dus je zal ook goed nagedacht hebben over dit voedingsschema. Wat zijn de grootste verschillen in vergelijking met het schema wat je tot nu toe aangehouden hebt?
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb voor dit schema niet te nauwkeurig gekeken op mijn inname ivm Procent, 't Belangrijkste was 2.5/3 gram per kg eiwit binnen te krijgen. Dan een 40procent bestaand uit KH en de rest uit vet, wat uiteindelijk 28procent is geworden.
      Hier kan ik perfect mee leven en ik wou eens zien wat men lichaam hier op zegt.

Grotendeels is dit men eerste echte eetschema, met doel op onderhoud te eten + 2 Carb load dagen. Meer een test dus waar na enkele maanden op geƫvalueerd kan worden. Iedereen moet ten slotte toch uit maken en testen wat werkt voor hem.

Mijn vorige schema was trouwens een Cut, dus daar was de keuze snel gemaakt hoe ik alles wou in delen. Met dit schema gaan we de totaal andere kant uit.

Comment

weinig commentaar, hoe lang train je omdat je om 17 uur traint en dan om 19 uur whey en dextro neemt, is 2 uur later, ik train een uur en neem dan whey en dextro.

Comment

De uren mag je wat ruimer nemen, dit zal bij iedereen wel zijn.
          Ik train ook ongeveer een dik uur. Om 17uur heb ik eigenlijk gedaan met werken, fitness is 1km verder op terugweg naar huis dat nog eens 1km verder is.
          Dus wil je persies zijn dan zal het met naar de fitness te rijden en om te kleden ongeveer 17.20uur zijn als ik aan men eerste set begin, uurtje trainen, douchen en naar huis en rond 18.40 ben ik thuis en neem ik men whey en dextro.

Dus de uren, tja een beetje ruim nemen , het is ongeveer zo ; -)

'k Heb vandaag men nieuw eetschema getest en het lukte vrij goed, uiteindelijk zal het morgenvroeg wel pikken want ik had net bezoek en kruip dus nu veel te laat mijn bed in = te weinig slaap = niet bevorderlijk.
          Ach lang leve cafeĆÆne ?

Alvast bedankt voor even naar mijn eetschema te kijken.

'k Denk trouwens dat ik mijn kipfilet beleg van de voormiddag tijdelijk ga wijzigen en ga vervangen in ei eiwitten. 'k Heb hier nog zo'n 10 bussen vloeibaar eiwit staan (kan je zo kopen, moet je ze zelf niet meer scheiden) en die bussen moeten ook een keertje op.

Comment

Je schema ziet er goed uit,hoeveel groente eet je?
            179 cm
            102 kg
            10%bf

Comment

Groenten zo veel mogelijk. Vaste groenten bij de meeste maaltijden en dan maak ik nog een litertje groentensap smorgens voor op het werk tussen door.
              Dit houd in dat ik met een juicer wortels, veel spinazie, tomaten, komkommer,... Meestal nog een appel of een peer voor het wat zoeter te maken een eigen groentensap maak. Is makkelijk en krijg al men groenten binnen.

Comment

Mijn moeder heeft ook zo'n mixer gekocht waarmee je groentesapjes kunt maken. Hoe smaakt dat?

Comment

Originally posted by Polyfemos View Post
                  Mijn moeder heeft ook zo'n mixer gekocht waarmee je groentesapjes kunt maken. Hoe smaakt dat?
                  Zoals groenten :-)
                  Nee, je moet het gewoon testen. Het smaakt naar het gene je er in doet maar je moet er wat mee spelen, bv spinazie kan in het begin wat tegen vallen, doe er dan een peer bij bv voor het lekker te maken.
                  Maar je kan er lekkere wortelsap, appelsap, appelsiensap, banaan,... alles maak je er mee.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X