Adviezen opvolgen zomersticky?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Adviezen opvolgen zomersticky?

Ik ben nieuw en me aan het orienteren op een juist voedingsschema. Ik heb daarom eerst alle informatie zoals vermeld in de "zomersticky" van Falstyr tot me genomen. Aan het rekenen geslagen: ik ben 164 cm en weeg momenteel 62 kg, ik ben 32 jaar. Ik kom dan uit op een BMR van 1930 kcal. Ik wil afvallen, dus -500 = ca. 1500 kcal. Eiwit 2,5 gr per kilo=155 gr= 620 kcal
    vetten 60 gr= 540 kcal. Dan blijven er nog 340 kcal over te besteden aan koolhydraten...85 gram.. Is dat niet veel te weinig??
    Zo ja waar moet ik minderen? eiwitten/vetten?

Je vergeet je toeslagen voor sport werk etc.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

@teddek : Ik ben in de berekening van de BMR uitgegaan van 3x trainen per week, dus gemiddelde beweging. (als je mijn kennismaking leest zie je dat ik recent een operatie achter de rug heb en alle activiteiten nog aan het opbouwen ben)

Comment

Als je echt exact wil weten wat je moet doen dan kan je het beste vragen aan degene die het eerste reageerde in je andere topic. trust me...! Ook vanwege je hernia operatie en een goed passend trainingplan naast je voedingsplan. Ik hoop dat hij tijd heeft om je te helpen, dan zit je goed qua voedingplan en trainingplan.
        succes.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Thnx, ga ik doen!

Comment

Oke, die kon mij dus niet verder helpen, dus bij deze post ik mijn voedingsschema zoals ik dat nu gemaakt heb op basis van de gegevens zoals reeds hierboven vermeld. Wie o wie kan mij vertellen of ik zo goed bezig ben?
            alvast bedankt!
            Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X