totaalplan komende maand cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Toch wel he...
    Hiermee hou jij je echt lang sterk en fit in- en rond- de 16 als er continu druk op staat
    Zeker als je het aangevuld hebt met wat HIIT trainingen en wat andere oefeningen. Binnen enkele maanden sta je weer op het veld als een jonge god tussen de aanstormende talentjes
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik moet wel zeggen, dat is wel wat er aan scheelt op dit moment. Niet dat ik voor mijn plaats hoef te vrezen ofzo maar dat komt puur door wat ik aan de bal breng, vooral druk zetten zonder bal daar verstop ik me nog weleens omdat ik gewoon kracht tekort kom t.o.v. lopers met een bf van onder de 15%. En ik heb t weleens lastig tegen van die 16-tot-16 middenvelders/fitte inschuivende libero's. Ik wil geen cult-figuur worden op termijn "wat zijn die aannames en die steekballen toch goed ". Maar goed verkeerd forum voor dit soort praat. Ik ga zeker eens kijken hoe het bevalt en een paar keer proberen.

Is dit ook te combineren met std KT. Ik wil namelijk op termijn ook wel wat massa gainen. Gewoon uit cosmetisch oogpunt. Heb op zich wel de tijd hoor, Rome is ook niet in een dag gebouwd tenslotte. En die voeding is ook nog wel iets dat ik niet helemaal begrijp. Tenminste ik denk het wel steeds maar ik krijg toch steeds opbouwende feedback dat er wat aan schort. Heb er wel een soort hobby bij met dit soort dingen, reuze interessant die "wetenschap" erachter. Tnx again!
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Jazeker het is heel erg goed te combineren met standaard KT, perfect zelfs.
        Je kan zelfs de trainingen om en om doen.

De HIIT trainingen zijn lekker om je sprintkracht en duur te verbeteren. Maar moet je dan wel buiten doen, niet op een loopband.
        Je kan er ook nog sled pull bij doen. Autoband (verzwaard) aan een touw om je middel en sprinten maar. Reken maar dat als je het goed doet je sprint verbeteren zal en je conditie omhoog als je het vaak genoeg doet.

SEAL grinder PT - tire drag workout - YouTube
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik doe alles buiten. Ik heb ook echt schijt aan het weer (ok heel veel ijzel op de grond heb ik weleens gehad das niet echt veilig) maar op een loopband, ik heb dat nooit begrepen. Zeker niet voor HIIT, je voelt het verschil echt zo enorm tov buiten. Is wss een kwestie dat je zelf de kinetische energie moet creëren om vooruit te komen. Maar goed, ik ben ook maar een amateur natuurkundige in deze. Wat betreft autobanden enzo, wordt lastig denk ik. Uit praktsch doeleind (woon midden in centrum) maar zoiets kan wss weer wel in de sportschool, verzwaard sprinten. Zal ik eens uitzoeken!
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X