Originally posted by okidoki71
View Post
zuipen en fitness
Collapse
X
-
ieder weekend alcohol is heel slecht rook voor je de kroeg in gaat een jointje je ontspant word er rustig van hebt 10x zoveel plezier als van alcohol het is veeel minder slecht voor je lever je hebt nooit last van een kater en heeft bijna geen invloed op je spiermassaarnold deed dit ook zelf heb ik nog nooit wiet gerookt maar zo zit het wel in elkaar
Comment
-
Originally posted by sukkelaar View Postga gewoon naar de kroeg en zuip je gewoon helemaal naar de tering. je hebt ook geen leven als je je lichaam op de eerste plek zet en nooit uit gaat. zolang je maar niet tevaak gaat zuipen. eens in de maand ofso. of hooguit 2 keer. trouwens.. in het begin wanneer ik ging trainen zuipte ik ook veel en dat maakte geen ene reet uit. ik ben alleen eventjes gestopt omdat ik het niet prettig vind om zo gaar te zijn de volgende dag. sorry dat ik dit zeg maar hier gelooft iedereen te veel in internet en zit helemaal in paniek als ze maar iets doen wat hun spieren afbreken.. mietjes.
Als jij je nou eerst eens even voorstelt in plaats van meteen alles af te blèren en mensen mietjes te noemen. blijkbaar heb jij nog niets opgestoken ergens van en drink je alleen niet omdat je je verrot voelt de volgende dag. een logisch gevolg aangezien je lichaam KATABOOL is en een gigantisch vocht te kort heeft. je kan best een biertje drinken dat zal niemand je tegenspreken. maar de tering inzuipen is niet goed. tevens als je voor een BB wedstrijd staat moet je zorgvuldig je calorieën selecteren en een biertje past dan vaak niet in je dieet. Mensen die hiervoor kiezen, kiezen voor de sport en om goed te presteren in de sport willen ze een schoon lichaam hebben. En waarom zou je, je lichaam niet op nummer 1 zetten tenslotte moet je er nog vele jaren mee doen dus een beetje zorgvuldigheid kan geen kwaad. je flikkert toch ook geen zand in je benzine tank?
Comment
-
Zelf drink ik niet meer maar een glasje wijn/pintje bier afentoe kan heus geen kwaad.. Alleen maar als je ermee overdrijft loopt het uit de hand. Maar persoonlijk drink ik niet meer omdat ik liever wat extra kcals van eten heb waar ik nog meer van geniet dan een glasje alcohol.
Drink ook niet op een nachtje stappen, als je alcohol nodig hebt voor plezier te maken scheelt er wat met je ..
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostIedereen moet weten wat hij of zij doet, maar het is altijd zo'n dooddoener om alcohol en sociaal in 1 zin te gebruiken als 2 onafscheidelijke benodigdheden. Alsof de een niet zonder de ander kan, zegt meer over jezelf om het te camoufleren in een sociaal jasje.Originally posted by Beaudien View PostMee eens.
modaal ridders
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postje flikkert toch ook geen zand in je benzine tank?
Originally posted by Steff_Hens View PostZelf drink ik niet meer maar een glasje wijn/pintje bier afentoe kan heus geen kwaad.. Alleen maar als je ermee overdrijft loopt het uit de hand. Maar persoonlijk drink ik niet meer omdat ik liever wat extra kcals van eten heb waar ik nog meer van geniet dan een glasje alcohol.
Drink ook niet op een nachtje stappen, als je alcohol nodig hebt voor plezier te maken scheelt er wat met je ..Dan is alcohol een makkelijke uitweg.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostVeel jongeren vinden het lastig met dames communiceren omdat ze tegenwoordig vooral met hun telefoon/laptop zitten en niet gewend zijn een real-life gesprek aan te knopenDan is alcohol een makkelijke uitweg.
Kon het niet laten.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Je kan het ook zo bekijken.
Als het dan echt zo een setback is richting je spieropbouw..
Het zal wat langer duren voor je je potentie bereikt , maar uiteindelijk kom je er toch wel.
Als je het leuk vind om te doen , moet een jaartje langer trainen naar je potentie toe geen kwaad kunnenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Wat en gezever allemaal, de meesten hebben zelf geen fatsoenlijk voeding / kracht schema of zitten hier midden in de nacht nog in het off topic deel. En dan over potentie praten van iemand die wel eens alcohol drinkt, terwijl daar duidelijk geen Pro ambities zijn.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by pescatore View Post
Ik ben niet op zoek naar een discussie over dat dit niet hoort en discipline.
Een potentie.
Hoe groot jou hormonen jou toestaan te worden.
Na een jaar of 4 a 5 trainen hoe het hoort bereik je deze ongeveer.
Dingen als alcohol drinken drugsgebruik , een minder goed of slecht voedings/kracht schema zijn factoren die je groei niet zullen optimaliseren , maar ook weer niet stoppen.
Dus zal je langer door moeten trainen voor je die bereikt.
Misschien is het zo wat beter gezegd.
Niet iedereen traint zijn weg naar een podium , als het slechts een mooi lijf is wat je wilt , kan je soms wel eens buiten je routines stappen.
Dat is de boodschap hier.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-