Waar komen al die puisten vandaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar komen al die puisten vandaan?

Van de volle melk bij de brinta?
    Of de volle kwark? Ik heb het gevoel dat het door de zuivel komt.
    Ben een tijdje gestop met mijn voedingsschema en mijn puisten zijn nu allemaal weg maar nu weet ik dus nog steeds niet waar het aan lag.
    Heeft er iemand een artikeltje of wetenschappelijke verklaring want ik kan niks vinden! Kreeg ook al een tip om tonijn niet op olie maar op waterbasis te halen. Zit qua verdeling goed 40% eiwit 40% koolhydraten en 20% vet per dag. Kan een beetje eronder of boven zitten ligt aan de variatie. Heeft iemand toevallig hetzelfde probleem gehad en heeft diegene uitsluitsel van bepaalde producten want dan kan ik daarmee aan de slag.

Vriendelijke groet Straatveger :P

Overleg het met je huisarts, die kan er het beste antwoord op geven en/of hulpmiddelen voorschrijven. Is niks mis mee je hoeft je er echt niet voor te schamen.

Comment

Ik schaam me niet, het is eerder een nare bijkomstigheid. Maar wel een goede tip!

Comment

Lichaam of gezicht?
        Ik heb bij mijzelf opgemerkt dat het komt door het eten van varkensvlees.. Dit mijd ik nu dus al jaren, maar heb ook nog wel eens puisten op mijn schouders/rug
        Ik heb mij laten vertellen dat dit ontstoken haarvaatjes zijn... Helaas nog geen oplossing voor gevonden

Zonnen wil wel altijd helpen
        :: 1.82M :: 84 KG ::
        BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Je 40% eiwit?

Comment

Denk ik ook. Hou max 2-2,5gr per vvm aan.

Pukkels zijn een te veel aan "troep" waar je lichaam niks mee kan. Een te veel aan eiwit of creatine kan en goede oorzaak zijn. Dit word in bb veel maar ook te veel gebruikt. Ook de kwaliteit ervan is van belang.
            Varkens vlees zou idd ook heel goed kunnen.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Straatvechter View Post

Vriendelijke groet Straatveger :P
              Ik zou het niet weten.
              Maar van straatvechter naar straatveger?
              Purist
              Verzuren zonder kuren
              ...ilse weet alles...

Comment

omega 3 capsules nemen en ruim nemen.
                Het zou dat een teveel omega 6 t.o.v. omega 3 ontstekingen kan veroorzaken en omega 3 het ontsteken tegen gaat.

Als je ergens last van krijgt stop dan niet met een compleet schema, maar doe kleine aanpassingen om uit te zoeken waarin het probleem zit. Zo krijg je een beter beeld van wat voeding voor je doet en waar je moet aanpassen als dat nodig is.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Biergist zou toch ook helpen? Maar kan aan de zuivel liggen, aan teveel eiwitten etc. Probeer zoals Marnop zegt kleine dingen aan te passen zodat je er achter komt.
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Biergist zou toch ook helpen? Maar kan aan de zuivel liggen, aan teveel eiwitten etc. Probeer zoals Marnop zegt kleine dingen aan te passen zodat je er achter komt.
                    biergist zou idd ook helpen.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Niet elk lichaam kan van begin af aan de toename in eiwitten aan. Het lichaam heeft tijd nodig om er aan te winnen zodat het stofje dat assisteert in de verwerking en opname van de eiwitten in grotere mate aangemaakt wordt. En dan gaat je lichaam ook daadwerkelijk gebruik maken van je inname in eiwitten. Aangezien sommige mensen dus puisten krijgen komt dat meestal door die overgangsfase. Biergist tabletten en visolie capsules kunnen het verminderen.

Als het over een maand nog niet weg is. Ga dan sommige eiwit producten vervangen door anderen ivm een mogelijke allergische reactie. Helpt dat nog steeds niet dan naar een dokter voor advies.

Comment

Ik heb hier ook (helaas) de nodige ervaring mee. Toen ik wat jonger was (15,16) heb ik besloten een dermatoloog te bezoeken, vervolgens een aantal smeersels mee gekregen: differin gel en duac acne ( benzoylperoxide) en dit werkte erg goed, mocht het dus ernstig worden raad ik je aan igg je huisarts te bezoeken.

Sinds ik zelf meer eiwitten ben gaan consumeren kreeg ik opnieuw last van acne, ik matigde de eiwitten en kreeg een betere huid. Na enige tijd besloot ik de zuivel te matigen, minder melk (slechts 300ml bij de bambix) en kwark heb ik vervangen voor casseine proteine shakes voor het slapen. Dit zou te maken met lactose intolleranties is mij verteld. Ik ben ook meer water gaan drinken, zeker 3 liter per dag en nu sinds kort slik ik op aanraden van andere fora leden biergist, zink tabletten en een vitamine b supp.. ik heb nu af en toe nog een puistje en geen breakouts zoals voorheen.

Tevens word door bijna elke dermatoloog ontkent dat voeding iets maken heeft met het ontstaan van acne, toch lijkt het erop dat meer eiwitten of bepaalde voeding kan leiden tot een slechte huid..
                        Last edited by timberman; 09-07-2012, 22:04.

Comment

Ik had het toen ik startte met het eten van meer eiwitten. Trok weg nadat mijn lichaam hieraan gewend was.
                          There are no shortcuts to any place worth going
                          178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Zuivel schrappen kan helpen. Eiwitmerk kan er ook mee te maken hebben.
                            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X