verschil tussen Brinta en havermout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verschil tussen Brinta en havermout

Hello,

Ik wissel mijn whey-shake in de ochtend af door Brinta of havermout toe te voegen. Het lijkt erop dat de meeste mensen havermout prefereren. Heeft dit een voedingwaarde reden? Ze zijn bijna identiek, alleen brinta heeft wat minder vet. Ik vind brinta eigenlijk lekkerder namelijk...
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Originally posted by pescatore View Post
    Hello,

Ik wissel mijn whey-shake in de ochtend af door Brinta of havermout toe te voegen. Het lijkt erop dat de meeste mensen havermout prefereren. Heeft dit een voedingwaarde reden? Ze zijn bijna identiek, alleen brinta heeft wat minder vet. Ik vind brinta eigenlijk lekkerder namelijk...
    havermout is iets beter qua voedingswaarden. maar het verschil is erg klein. als jij brinta lekkerder vindt, neem je lekker brinta elke dag. niets mis mee.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zat ook al best een tijdje hiermee. Ik doe tegenwoordig het volgende.. 50/50 brinta en havermout. Zo heb ik toch iets van beide...
      "Straight outta gym"

Comment

Mooi! Net nieuw pak quackers oats gehaald maar als die op zijn ga ik gung-ho aan de Brinta

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
          Ik zat ook al best een tijdje hiermee. Ik doe tegenwoordig het volgende.. 50/50 brinta en havermout. Zo heb ik toch iets van beide...

Dat doe ik zelf ook af en toe:P

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
            Dat doe ik zelf ook af en toe:P
            Ja dat wordt ook het plan komende maand... Niet dat ik havermout vies vind maar als het vrijwel niks scheelt, dan neem ik liever de brinta

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              Hello,

Ik doe ook om en om. Reden is dat Brinta me nogal opblaast en dus niet iedere dag wil. Ook hebben brinta en havermout elk hun eigen vitamine toevoegingen om te roteren. En ik moet er niet aan denken om de GenIX shake te maken als ontbijt met havermout ipv brinta hehe.

Comment

brinta is gemaakt van volkorentarwemeel. Is dus niet hetzelfde als havermout.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X