Vraag over UD2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over UD2.0

Hey! Ik ben nu in m'n 3e week UD2.0 gekomen en boek toch aardige resultaten. Volgend weekend echter zou ik er toch "moeten staan", mijn vraag is nu of ik deze week dan beter geen refeed dag zou houden en low carb blijf gaan tot volgend weekend dan of beter toch gewoon het dieet volgen?

Alvast bedankt.
    Status: Cutting

Originally posted by Ydhe View Post
    Hey! Ik ben nu in m'n 3e week UD2.0 gekomen en boek toch aardige resultaten. Volgend weekend echter zou ik er toch "moeten staan", mijn vraag is nu of ik deze week dan beter geen refeed dag zou houden en low carb blijf gaan tot volgend weekend dan of beter toch gewoon het dieet volgen?

Alvast bedankt.
    Niet refeeden is slecht. Kost je op dit dieet veel massa. Ook slecht voor stofwisseling. Houd je aan het dieet.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      Niet refeeden is slecht. Kost je op dit dieet veel massa. Ook slecht voor stofwisseling. Houd je aan het dieet.
      Allright bedankt, was erg aan het twijfelen voor de massa idd maar het is het niet waard om dat te verliezen. Thx
      Status: Cutting

Comment

Refeed is mandatory, waarschijnlijk wel het belangrijkste aspect van de hele UD2-Cycle.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X