vasten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vasten

de ramadan begint weer, het begint of vandaag (donderdag) of morgen.
    Ik ben zelf moslim dus ik ga vasten, nu zit ik dus met probleem omdat ik al skinny ben ga ik nu helemaal skinny worden door de ramadan, voordat ik begon met trainen woog ik 54kg en op dit moment weeg ik 60kg dus ik zit beetje te stressen hoe ik het moet doen, iemand hier ervaring of tips etc? heb echt hulp hiervoor nodig

gewoon een uurtje voordat je mag eten naar de gym. Daarna flinke shake en snel naar huis om de rest van je voeding naar binnen te werken.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

het is dit jaar echt moeilijk om te vasten (midden in zomervakantie) en zoals je weet gaat de zon laat onder rond uur of 10, hoe moet ik het vanaf 10uur laten we zeggen alles verdelen??

Comment

tenzij je goed kan dooreten tijdelijk dirty-bulken in de avonden om toch een kcal overschot te behouden.

Comment

en is het niet erg om op lege maag te trainen?

Comment

Google eens "Intermittent Fasting".
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Intermited fasting (IF)

Btw: vasten is bedoeld om te 'voelen' wat andere mensen die het slechter hebben als jouw.
              Leuke gedachtegang, een zwerfer die de uurtjes gaat aftellen, en NU kan ik eindelijk eten! En hele dienbladen vol patat/frikandelen/baklava komen er uit ze C1000 tas.. Yh thats how we do...
              Als je dan iets goed wilt doen, doneer dan aan een goed doel of doe iets voor de maatschapij!

Dit wilde ik even gezegt hebben,
              1 goede daad wist je andere 99 zonden niet.

(my opinion)
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by flapdrol View Post
                het is dit jaar echt moeilijk om te vasten (midden in zomervakantie) en zoals je weet gaat de zon laat onder rond uur of 10, hoe moet ik het vanaf 10uur laten we zeggen alles verdelen??
                Originally posted by flapdrol View Post
                en is het niet erg om op lege maag te trainen?
                Vanaf 10 uur gewoon hetzelfde eten? Maar dan dubbele porties?
                Je zult op lege maag na een dag vasten vast geen zin hebben om te trainen, maar toch zul je moeten gaan. Al is het alleen maar om te zorgen dat je fysiek niet achteruit gaat. Boeit eigenlijk niet of het goed of slecht is...je hebt geen keus

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Intermited fasting (IF)

Btw: vasten is bedoeld om te 'voelen' wat andere mensen die het slechter hebben als jouw.
                  Leuke gedachtegang, een zwerfer die de uurtjes gaat aftellen, en NU kan ik eindelijk eten! En hele dienbladen vol patat/frikandelen/baklava komen er uit ze C1000 tas.. Yh thats how we do...
                  Als je dan iets goed wilt doen, doneer dan aan een goed doel of doe iets voor de maatschapij!

(my opinion)
                  Ken er wel meerdere die er zo over denken maar nog nooit zelf hebben meegedaan. Een geloof is iets tussen jou en god, who cares of de rest ladingen met frikandellen met patat binnen slaan? Vind je wel een punt hebben maar zij moeten dat zelf maar weten.

Comment

Intermited fasting (IF)

(my opinion)

vasten is 1 van de 5 zuilen, een andere zuil is om geld te geven aan de arme of iets goeds voor de arme...

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      Vanaf 10 uur gewoon hetzelfde eten? Maar dan dubbele porties?
                      Je zult op lege maag na een dag vasten vast geen zin hebben om te trainen, maar toch zul je moeten gaan. Al is het alleen maar om te zorgen dat je fysiek niet achteruit gaat. Boeit eigenlijk niet of het goed of slecht is...je hebt geen keus
                      haha oke, dan zal ik dat gewoon doen. ff nog bij recepten kijken of ik nog een lekkere maaltijd kan vinden die ik of me moeder kan maken

Comment

Ik doe IF dus zoveel verschil is het niet
                        zoals al gezegd werd ga een uur voor iftar trainen ofz

Comment

Ik ben de een niet gelovige en kan op het gebied van religie 'realistisch' kijken.
                          Ik vind elk geloof een beetje krom, netzoals het cristendom, het biegdhok! En de heilige zegt; steek maar 3 kaarsjes op en je zonden worden je vergeven... Wtf?

Enige geloof wat ik wel mooi vind is boedisme, maar ik geloof niet in iets zoals god, je bouwt je eigen leven, je controleert je eigen gedachtegang. Als ik bijv. Dakloos raakt, gaat god me helpen? Of moet ikzelf door die shit heen?
                          Ik geloof in mezelf.

Dit ook even gezegt te hebben, anders krijgen we weer dat ik 'discrimineer'
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik ben de een niet gelovige en kan op het gebied van religie 'realistisch' kijken.
                            Ik vind elk geloof een beetje krom, netzoals het cristendom, het biegdhok! En de heilige zegt; steek maar 3 kaarsjes op en je zonden worden je vergeven... Wtf?

Enige geloof wat ik wel mooi vind is boedisme, maar ik geloof niet in iets zoals god, je bouwt je eigen leven, je controleert je eigen gedachtegang. Als ik bijv. Dakloos raakt, gaat god me helpen? Of moet ikzelf door die shit heen?
                            Ik geloof in mezelf.

Dit ook even gezegt te hebben, anders krijgen we weer dat ik 'discrimineer'
                            ik respecteer jouw keuze, nu je wel of niet gelooft in god maakt me eigenlijk niet uit

Comment

Mijn mening ook, maar dit schijnt niet helemaal de gedachtengang erachter te zijn volgens mijn moslimvriendin. Maar dat kunnen Talal of kojak vast beter uitleggen.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X