plantaardige melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    En de hoeveelheid KH?
    Amandelmelk per 100ml:

Energiewaarde24 kcal / 102 kJ
    Eiwitten 0.5g
    Koolhydraten 3.0suiker 3g lactose 0g
    vetten 1.1verzadigd 0.1 g mono-onverzadigd 0.8 g poly-onverzadigd 0.2g Cholesterol 0g
    Vezels 0,2 g
    Zout 0.05 g
    Calcium120 mg
    *Vitaminen- D2 0.75 μg
    *- E 1.80 mg
    *- Riboflavine 0.21 mg
    *- B12 0.38 μg

Havermoutmelk per 100ml:

energie:132 kJ (32 kcal)
    eiwit:0,60 g
    koolhydraten:4,80 g
    vet:1,10 g
    voedingsvezels:0,80 g

Originally posted by emilio75 View Post
    Heeft dat een goed aminoprofiel?
    Voor de eiwitten hoef je de produkten niet te nemen, laat staan het aminozuurprofiel, maar al zou het produkt relatief veel eiwitten bevatten dan nog hoeft er niet naar het aminozuurprofiel gekeken te worden omdat TS het met whey mixed en worden de eventuele missende profielen toch aangevuld door de whey.......

@TS, als het je te doen is omdat gewone melk evt. hormonen etc zou bevatten, gewoon water nemen, is goedkoper en is gezonder dan bovengenoemde produkten.....per 100 ml zit er voor 4 tot 5 gram suiker in (geen lactose) en bij een shake van 500ml dus 20 tot 25 gram per shake!, is behoorlijk veel...en het scheelt je nogal aan je wallet.

Pm me voor mijn bankreknr. om de helft van de winst die je nu overhoud naar mij over te maken....

groet,

dagobert
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Als je de amandel melk te prijzig vind, kun je het ook zelf maken.
      Amandelmeel
      Vanille extract
      Honing.
      Nadeel van de amandelmelk is, je kunt het niet verwarmen in de magnetron.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Amandelmelk per 100ml:
        Voor de eiwitten hoef je de produkten niet te nemen, laat staan het aminozuurprofiel, maar al zou het produkt relatief veel eiwitten bevatten dan nog hoeft er niet naar het aminozuurprofiel gekeken te worden omdat TS het met whey mixed en worden de eventuele missende profielen toch aangevuld door de whey.......
        Klopt, dit was bedoeld als reactie op wat het verschil was tussen de 2. Was alleen te lui geweest om de voedingswaardes op te zoeken. Is een beetje een loze opmerking bij iets wat in esssentie suikerwater is.
        Ik zou het ook gewoon op water houden......

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X