magere kwark HULP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• magere kwark HULP!

Vele malen gelezen om s'avonds magere kwark te eten voor het slapengaan i.v.m trage eiwitten voor de spieren.Heb enkele dagen geleden dan ook maar paar bakken van die magere kwark gehaald naar de Albert Hein nl.-Magere kwark van de Zaanse hoeve.heb er slechts paar scheppen van binnen gekregen,ik vond het zo ontzettend zuur om te eten dat ik er van moest kokhalzen waardoor het dus bij die paar scheppen gebleven is.
    kan ik misschien hier iets inroeren om toch wat die zure smaak te milderen want ik wil dit echt aan mijn voeding toevoegen.Maar is op deze manier voor mij echt niet eetbaar
    Strength Within, Pride Throughout

honing.

Comment

Originally posted by futurekill View Post
      Vele malen gelezen om s'avonds magere kwark te eten voor het slapengaan i.v.m trage eiwitten voor de spieren.Heb enkele dagen geleden dan ook maar paar bakken van die magere kwark gehaald naar de Albert Hein nl.-Magere kwark van de Zaanse hoeve.heb er slechts paar scheppen van binnen gekregen,ik vond het zo ontzettend zuur om te eten dat ik er van moest kokhalzen waardoor het dus bij die paar scheppen gebleven is.
      kan ik misschien hier iets inroeren om toch wat die zure smaak te milderen want ik wil dit echt aan mijn voeding toevoegen.Maar is op deze manier voor mij echt niet eetbaar
      Hahahah. Dit had ik ook. Een paar tips: als je whey met smaak hebt mik het erdoor en gooi het in de blender. Het resultaat is drinkyoghurt.

Je kan ook stevia kopen en dit erbij doen in combinatie met wat fruit (geen appel krijg je rare structuur) en in de blender gooien

Je kan ook stevia icm met amandelen en kwark in de blender mikken.

Je kan ook volle kwark nemen door je voedingschema wat aan te passen en te zorgen dat het matched met vetten en caloriën...

Als je blender de kwark niet wil blenden moet je wat melk erin gooien voor je de kwark erbij mikt...
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

De zure smaak verschilt per kwark merk, misschien is die van jou aan de zure kant. Zelf heb ik die van de aldi, moest er even aan wennen maar nu is het goed te nassen.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          De zure smaak verschilt per kwark merk, misschien is die van jou aan de zure kant. Zelf heb ik die van de aldi, moest er even aan wennen maar nu is het goed te nassen.
          vorige keer ook gekeken in de aldi maar vond het niet onder welke naam staat dit? hier zal denk ik geen kwark opstaan?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Hahahah. Dit had ik ook. Een paar tips: als je whey met smaak hebt mik het erdoor en gooi het in de blender. Het resultaat is drinkyoghurt.

Je kan ook stevia kopen en dit erbij doen in combinatie met wat fruit (geen appel krijg je rare structuur) en in de blender gooien

Je kan ook stevia icm met amandelen en kwark in de blender mikken.

Je kan ook volle kwark nemen door je voedingschema wat aan te passen en te zorgen dat het matched met vetten en caloriën...

Als je blender de kwark niet wil blenden moet je wat melk erin gooien voor je de kwark erbij mikt...
            hmmz heb net cookies en cream(whey perfection) binnengekregen heb nu wel geen blender xD mss goed roeren dan vanavond eens proberen ^^

Comment

Originally posted by Damn View Post
              honing.
              honing voor het slapen gaan?

Comment

Of gewoon niet janken en het naar binnen schuiven. Ik vond het de eerste keren ook niet lekker.
                Train hard or go hormone

Comment

Banaan of aardbeien erbij doen.
                  En magere kwark wordt vanzelf lekker, kan het echt niet meer missen!
                  Purist
                  Verzuren zonder kuren
                  ...ilse weet alles...

Comment

Inderdaad, vruchten of een beetje honing. Dit maakt het wat zoeter. En anders inderdaad gewoon leren eten.

Comment

oke bedankt mannen zal een van deze dingen vanavond eens proberen

Comment

niet zeuren, je doet het niet voor de lekkerheid.

en dat gezegd te hebben, na mate je het langer eet ga je het waarderen.
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Toph View Post
                          Of gewoon niet janken en het naar binnen schuiven. Ik vond het de eerste keren ook niet lekker.

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                            vorige keer ook gekeken in de aldi maar vond het niet onder welke naam staat dit? hier zal denk ik geen kwark opstaan?
                            Het zijn van die witte bakjes met een groen plaatje met in blauwe letters "magere kwark" en ze staan in de koeling. Kan niet missen. Imo de beste kwark met de meeste eiwitten per 100 gram (11,1gr).

Comment

Is het te dik doe je een drupje melk in, voor de smaak een beetje whey. Doe ik allebei voor de biogarde. Verder een handje nootjes....mjammie, ik wil nooit meer wat anders.
                              Last edited by zwoelie; 07-08-2012, 18:41. Reason: mistypje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X