magere kwark HULP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik neem die ook ^^
    Strength Within, Pride Throughout

Comment

heb zelf een flesje Slimpie van de AH. Dat is 0% vet en 0% callorieen die gooi ik er een beetje in, flink roeren en het is zelfs lekker... Kreeg dit als advies van ook sommige mensen hier, werkt perfect.
      Keep going, That's all there is to it. Keep going.

Comment

Originally posted by futurekill View Post
        ik neem die ook ^^
        lekker he, zo'n kwakkie kwak
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
          lekker he, zo'n kwakkie kwak
          HAHA lekker vind ik het nog steeds niet maar het hoort erbij ^^ zoals sommige op dit forum zeiden''stoppen met janken'' heb ik gedaan en iedere avond blijven proberen.ik moet soms nog eens dubbel slikken maar kokhalzen doe ik niet meer xD

Comment

Ik eet het meestal met musli er in. Van Quaker of de Aldi.

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              Ja, jij heb makkelijk praten Beau, jij neemt altijd de deze toch?

misschien is het nu wat duidelijker....

Comment

HAHA lekker vind ik het nog steeds niet maar het hoort erbij ^^ zoals sommige op dit forum zeiden''stoppen met janken'' heb ik gedaan en iedere avond blijven proberen.ik moet soms nog eens dubbel slikken maar kokhalzen doe ik niet meer xD
                ahahah je gaat jezelf nu echt haten dat je dit gezegt hebt. XD

Comment

haha is dit echt oki?

heb je hem zo uit de schappen gevist
                  sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

nee , maar dat maakt het niet minder toepasselijk in een topic als deze

maar ik geloof wel dat de foto echt is....

Comment

Milsani uit de Aldi. Witte potjes van 250 gram met groen-blauw etiket.
                      Mijn truc? Twee van die potjes combineren met een potje aardbeienyoughurt. Dikke lepel kwark scheppen, in je bakkes houden en een klein smaakje aardbeienyoughurt erbij mikken. Beetje zoals een cementmolen dus.

Je kunt ook alles perfect mengen op voorhand, maar dat zorgt voor tijdsverlies en meer afwas, waardoor je op termijn sneller zult plooien.

Kwark is voor mij (ecto) trouwens (samen met gemixte natuurnoten) echt hét wondermiddel geweest om echt de een na de andere kilo bij te gainen.

Comment

als je het echt te zuur vindt, is een paar druppies stevia erbij een goede oplossing (wel bij de natuurwinkel halen, die canderel/natrena rommel schijnt nog altijd suiker te bevatten). En vruchtjes zeker! Paar frambozen of aardbeien moet wel kunnen toch?
                        Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Een beetje crusli er door heen doen was voor mij perfect! en je moet ook een beetje aan de smaak wennen want ik kan nu niet meer zonder

Comment

Hooguit een beetje whey er door, maar verder niks, zeker geen muesli cruesli of fruit, maar ieder zijn dong.
                            Naturel went ook vanzelf

Comment

Vele malen gelezen om s'avonds magere kwark te eten voor het slapengaan i.v.m trage eiwitten voor de spieren.Heb enkele dagen geleden dan ook maar paar bakken van die magere kwark gehaald naar de Albert Hein nl.-Magere kwark van de Zaanse hoeve.heb er slechts paar scheppen van binnen gekregen,ik vond het zo ontzettend zuur om te eten dat ik er van moest kokhalzen waardoor het dus bij die paar scheppen gebleven is.
                              kan ik misschien hier iets inroeren om toch wat die zure smaak te milderen want ik wil dit echt aan mijn voeding toevoegen.Maar is op deze manier voor mij echt niet eetbaar

dan neem je casseine shake, persoonlijk vind ik dat beter, geen onnodig veel kh...
                              daarnaast vind kan je de smaak kiezen, bijvoorbeeld kokos,chocola,bosvruchten etc... dus hoeft er niks meer worden toegevoegd alleen raak je er niet zo verzadigd van als 500gr kwark, maar je eet tenslotte voor een doel niet omdat het vult...
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                                ahahah je gaat jezelf nu echt haten dat je dit gezegt hebt. XD
                                LMAO voel me idd dom maar had het niet gezien xD zag er mij een normale pot uit xD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X