Wat gebruiken jullie om kwark naar kantoor of school mee te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patriciaaa View Post
    Het is alleen zo jammer dat je zowel tupperware als een gewoon bakje gelijk kan wegmikken als je het ergens hebt laten slingeren en er nog een restje broccoli met vis in zat
    Is de rotte geur er niet meer uit te krijgen wanneer dat gebeurt?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Regelmatig gehad, had t er zo uit met de hand wassen.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Rode pastasaus is ook geen aanrader btw
        Hahahaha nee idd

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Eerlijk gezegd weet ik dat eigenlijk niet. Heb het heel lang terug toen geprobeerd maar toen lukte het niet. Sindsdien koop ik bewust goedkope bakjes omdat ik het nut er (voor mij persoonlijk) het nut niet van inzie.
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Makkelijk. Ik tref regelmatig kaas aan in mijn shakebeker - vooral na een warm weekend waarin ik vergeet hem uit de tas te halen - en dit is er gewoon uit te wassen. Al heb ik één keer nog moeten schoonmaken met alcohol omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde. Ik ben er uiteraard nog nooit ziek van geworden, maar wellicht kunnen studenten beter tegen baccilen dan andere mensen.
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Hangt er een beetje van af hoelang je het bakje vies laat staan, in de meeste gevallen krijg je het wel schoon inclusief die stinklucht

De sluiting/luchtdichtheid van tupperware bakjes vind ik zelf gewoon beter dan bijv een tefal bakje maar dit is puur uit eigen ervaring

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
              Makkelijk. Ik tref regelmatig kaas aan in mijn shakebeker - vooral na een warm weekend waarin ik vergeet hem uit de tas te halen - en dit is er gewoon uit te wassen. Al heb ik één keer nog moeten schoonmaken met alcohol omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde. Ik ben er uiteraard nog nooit ziek van geworden, maar wellicht kunnen studenten beter tegen baccilen dan andere mensen.
              Hahahahahaha kaas? Gadver.
              Dan heb ik niets gezegd, want in vergelijking met jou heb ik eerder smetvrees oid. Als ik zoiets tegen kom ben ik ertoe in staat om meteen die hele ruimte waar die tas stond schoon te maken, zeker als het de juiste tijd in de maand is
              Aan zon bakje ruik ik dan 100 keer.... En als ik bij de 101e keer denk dat ik nog een vlaagje ruik, begin ik zo weer opnieuw

Dus nee, dan heb ik gewoon niets gezegd

Comment

Ik heb een hele tupperware collectie

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                  Oh, dat heb ik ook wel eens af en toe. Gewoon laten drogen met die rommel erin en je kunt het weer gebruiken. Het geeft een extra dimensie aan de smaak van de shake die je erna drinkt.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

heb doorgaans 3 bakken kwark in de koelkast staan.. Kantoor baan
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Kleine thermotas en die kwark in ronde tupperware bakkies doen, geen vierkante want die klotsen in de hoeken met roeren, dat is heel irritant.
                      Zag bij de Karwei een aanbieding van die thermotassen
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Hahahahahaha kaas? Gadver.
                        Dan heb ik niets gezegd, want in vergelijking met jou heb ik eerder smetvrees oid. Als ik zoiets tegen kom ben ik ertoe in staat om meteen die hele ruimte waar die tas stond schoon te maken, zeker als het de juiste tijd in de maand is
                        Aan zon bakje ruik ik dan 100 keer.... En als ik bij de 101e keer denk dat ik nog een vlaagje ruik, begin ik zo weer opnieuw

Dus nee, dan heb ik gewoon niets gezegd
                        Smetvrees???Jij???Je zit van de week gewoon eerst mijn gebruikte lepel af te likken, droogt hem met met me sokken die ik uit had gedaan vanwege het zeewater(dus gewoon nat) en daarna ga je ermee je vis eten??Ja ja smetvrees, eerder dat je bang bent dat iets schoon is waarschijnlijk.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Smetvrees???Jij???Je zit van de week gewoon eerst mijn gebruikte lepel af te likken, droogt hem met met me sokken die ik uit had gedaan vanwege het zeewater(dus gewoon nat) en daarna ga je ermee je vis eten??Ja ja smetvrees, eerder dat je bang bent dat iets schoon is waarschijnlijk.
                          Hahahahaha ik wist het! Wat heb je toch lekker veel fantasie

Ben je alleen de tenenkaas vergeten....

Comment

Hahahahaha ik wist het! Wat heb je toch lekker veel fantasie

Ben je alleen de tenenkaas vergeten....
                            Nee ukkie, die ben ik niet vergeten, die had ik juist niet vermeld omdat ik dat gewoon te smerig vind voor woorden, zeggen dat je vis flauw smaakt en dan tenenkaas gaan pulken en dat erbij mikken in je vis gaat me tever...."ach dat is gewoon vis met een kaassausje" zegt ze dan zonder blikken of blozen.

En ik fantaseer nooit,, naja soms dan maar dit keer niet

Comment

Roestvrijstalen thermosfles: altijd schoon te krijgen (beetje soda en kokend water) wat je er ook in hebt gehad. Houdt warm of koelt naar wens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X