Originally posted by Patriciaaa
View Post
Wat gebruiken jullie om kwark naar kantoor of school mee te nemen?
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostRode pastasaus is ook geen aanrader btw
Originally posted by inferno_0666 View PostIs de rotte geur er niet meer uit te krijgen wanneer dat gebeurt?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIs de rotte geur er niet meer uit te krijgen wanneer dat gebeurt?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Hangt er een beetje van af hoelang je het bakje vies laat staan, in de meeste gevallen krijg je het wel schoon inclusief die stinklucht
De sluiting/luchtdichtheid van tupperware bakjes vind ik zelf gewoon beter dan bijv een tefal bakje maar dit is puur uit eigen ervaring
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostMakkelijk. Ik tref regelmatig kaas aan in mijn shakebeker - vooral na een warm weekend waarin ik vergeet hem uit de tas te halen - en dit is er gewoon uit te wassen. Al heb ik één keer nog moeten schoonmaken met alcohol omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde. Ik ben er uiteraard nog nooit ziek van geworden, maar wellicht kunnen studenten beter tegen baccilen dan andere mensen.
Dan heb ik niets gezegd, want in vergelijking met jou heb ik eerder smetvrees oid. Als ik zoiets tegen kom ben ik ertoe in staat om meteen die hele ruimte waar die tas stond schoon te maken, zeker als het de juiste tijd in de maand is
Aan zon bakje ruik ik dan 100 keer.... En als ik bij de 101e keer denk dat ik nog een vlaagje ruik, begin ik zo weer opnieuw
Dus nee, dan heb ik gewoon niets gezegdPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostMakkelijk. Ik tref regelmatig kaas aan in mijn shakebeker - vooral na een warm weekend waarin ik vergeet hem uit de tas te halen - en dit is er gewoon uit te wassen. Al heb ik één keer nog moeten schoonmaken met alcohol omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde. Ik ben er uiteraard nog nooit ziek van geworden, maar wellicht kunnen studenten beter tegen baccilen dan andere mensen.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHahahahahaha kaas? Gadver.
Dan heb ik niets gezegd, want in vergelijking met jou heb ik eerder smetvrees oid. Als ik zoiets tegen kom ben ik ertoe in staat om meteen die hele ruimte waar die tas stond schoon te maken, zeker als het de juiste tijd in de maand is
Aan zon bakje ruik ik dan 100 keer.... En als ik bij de 101e keer denk dat ik nog een vlaagje ruik, begin ik zo weer opnieuw
Dus nee, dan heb ik gewoon niets gezegd"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostSmetvrees???Jij???Je zit van de week gewoon eerst mijn gebruikte lepel af te likken, droogt hem met met me sokken die ik uit had gedaan vanwege het zeewater(dus gewoon nat) en daarna ga je ermee je vis eten??Ja ja smetvrees, eerder dat je bang bent dat iets schoon is waarschijnlijk.
Ben je alleen de tenenkaas vergeten....Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostHahahahaha ik wist het! Wat heb je toch lekker veel fantasie
Ben je alleen de tenenkaas vergeten....
En ik fantaseer nooit,, naja soms dan maar dit keer niet"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment