Na wat trefwoorden in te typen in de zoekmachine en het forum te browsen kon ik niet echteen vinden waar ik naar zocht, namelijk een antwoord op de volgende vraag;
Ik vroeg me af of er een moment is wanneer je kan zeggen dat het verstandig is te gaan bulken ?
Zijn er bepaalde regels aan verbonden bijv,
- Het is niet verstandig te bulken als je nog op 24% vet zit.
- Je bent juist te mager zodat bulken is een goede stap
- Valt dat moment te meten
- De zomer komt eraan bulken de komende weken !!!
Iets in die trent mischien ? Ik heb er namelijk geen duidelijk idee bij. Uiteindelijk wil ik dus ook het procces ingaan met bulken nadat ik wat slanker ben geworden. Daarna in de cut om zo een breder physiek over te houden.
Zelf dacht ik rond de 10% te gaan bulken maar dit is gebaseerd op het idee dat ik dan het vet rondom mijn buikje kwijt ben en dus een droge start kan hebben.
Maar miscchien zit ik er helemaal naast, vandaar dit topic.
Ik vroeg me af of er een moment is wanneer je kan zeggen dat het verstandig is te gaan bulken ?
Zijn er bepaalde regels aan verbonden bijv,
- Het is niet verstandig te bulken als je nog op 24% vet zit.
- Je bent juist te mager zodat bulken is een goede stap
- Valt dat moment te meten
- De zomer komt eraan bulken de komende weken !!!
Iets in die trent mischien ? Ik heb er namelijk geen duidelijk idee bij. Uiteindelijk wil ik dus ook het procces ingaan met bulken nadat ik wat slanker ben geworden. Daarna in de cut om zo een breder physiek over te houden.
Zelf dacht ik rond de 10% te gaan bulken maar dit is gebaseerd op het idee dat ik dan het vet rondom mijn buikje kwijt ben en dus een droge start kan hebben.
Maar miscchien zit ik er helemaal naast, vandaar dit topic.
Comment