Originally posted by emilio75
View Post
Koolhydraten?
Collapse
X
-
Originally posted by Patriciaaa View PostAls jij beweerd dat het accuraat is, lijkt het me niet meer dan vanzelfsprekend dat ik benieuwd ben waarmee je het vergelijkt, Pescatore.
Nee, de TS heeft hier niets aan. Aan jouw laatste 5 post ook niet. Best jammer, want in mijn beleving hoort een beetje discussie juist thuis op een fora. Er is niets mis mee als je daar niet op zit te wachten, geen probleem. Maar half iets starten en vervolgens erover mekkeren is wel jammer. Maak gewoon een keuze
En voor nu ben ik nog steeds benieuwd waarmee jij het dan vergelijkt.
En, om het maar weer even terug te koppelen naar de ts.... een groot verschil in vetpercentage maakt ook een groot verschil in de behoefte die die calculatoren aangeven. Dus een correct vetpercentage is dan wel degelijk van belang (al zijn die hele calculatoren discutabel, maar dat terzijde).
Oh enne, fijne trainingLast edited by pescatore; 12-09-2012, 10:33.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Oke wat ik hier uit begrijp 27.5% vet met omron en de 23.8%vet via de andere formule zijn niet echt correct.
Ik ga morgen terug trainen zal dan eens horen of ze mij kunnen meten daar.
Heb deze morgend ook een paar foto's van mijzelf getrokken misschien aan de hand van dat hebben jullie iets meer gedacht van welk vetpercentage ik ongeveer zou kunnen hebben..........maar weet niet goed hoe ik dat moet doen
Comment
-
In beide gevallen is het ook afhankelijk van de manier van meten en de accuraatheid hiervan. Daarnaast is je vetpercentage is niet essentieel om een schatting van je onderhoud te maken.
Je zult toch een beetje moeten uitproberen in het begin, daarna zullen je resultaten een veel scherper beeld geven van je daadwerkelijke onderhoud, mits je je voeding en je training over een periode redelijk stabiel houdt. Het zijn maar schattingen. Ik kan de foto niet zien btw, ik krijg wel een indicatie dat je er een gepost hebt op de paginaBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik begrijp het niet goed kan jij mijn foto zien of foto's?
Weet niet of het gelukt is en hoe ik het juist moet doen heb het geprobeerd
De meeste hebben hier toch een nickname en gebruiken hun echte naam niet waar ik voor Dominick heb gekozen
Comment
-
Je onderhoud ligt gezien je stats waarschijnlijk rond de 1800-2000. Of het dichter bij 1800 of 2000 ligt hangt af van trainingsintensiteit, frequentie, en een aantal andere factoren.
Die 1900 is niet eens zoon gekke beginwaarde. Ik vind het vervolgens wel extreem om meer dan 25% te zakken in je kcal.
Liever doe je bijv:
5 dagen op een rij e150, k100, v55
2 dagen op een rij e150, k250, v44
(liefst de 2 dagen hoger in kh trainen).
Dit levert je op weekbasis nog ruim voldoende kcal deficiet om te zakken in gewicht en vet%. Maar zorgt waarschijnlijk wel voor meer energie om te trainen en Ook voor beter kracht en spierbehoud.
Ps. Huidplooimeting meet geen intramusculair en geen visceraal vet. Impedantie metingen zijn onnauwkeurig en zijn makkelijk te beinvloeden. Nek taille meting klopt bij mensen met een iets andere vetverdeling als de gemiddelde pers niet altijd helemaal.
Voor mij werkt nek taille secuur genoeg. Afwijking met huidplooi altijd minder dan 1%. Ook huidplooi meting is voor mijn doeleinden secuur genoeg.
Ze hebben allemaal zwaktepunten. Als je die weet, kun je zelf uitzoeken welke in jouw geval meest geschikt is.
Groeten dynoLast edited by dynobet; 12-09-2012, 16:12.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Dominick View PostIk begrijp het niet goed kan jij mijn foto zien of foto's?
Weet niet of het gelukt is en hoe ik het juist moet doen heb het geprobeerd
De meeste hebben hier toch een nickname en gebruiken hun echte naam niet waar ik voor Dominick heb gekozen
Maar je hebt je foto's gewoon op de pc staan. Om ze te kunnen laten zien moet je ze Ăłf uploaden in je map hiero, of uploaden op een link zoals deze.
Je krijgt dan [img]www.blablabla.com/lala[/img ipv een soortgelijke code met je C schijf erin.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostNee, ik kan ze niet zien. Omdat je plaatje het niet deed, ging ik kijken wat de url van je foto was. Meestal zit er een logisch foutje in zon url, of in de code eromheen. Dus zodoende dat ik die naam zag
Maar je hebt je foto's gewoon op de pc staan. Om ze te kunnen laten zien moet je ze Ăłf uploaden in je map hiero, of uploaden op een link zoals deze.
Je krijgt dan [img]www.blablabla.com/lala[/img ipv een soortgelijke code met je C schijf erin.
Comment
-
Originally posted by Dominick View Postoke foto's zijn gelukt denk ik......... nu hebben jullie meer gedacht rond welk vetpercentage ik ga zitten 23.8% of 27,5%
Mijn doel is strakker te worden en vetpercentage te laten zakkenlucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Alleen naar buik gekeken denk ik al snel 27-30. Maar ligt ook aan je vetverdeling. Ik zie geen benen, heupen, rug etc. Dus vet% schatten blijft dan erg lastigMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment