Mijn vetpercentage (op mijn buik) is naar mijn gevoel afgenomen en ik zie ook al een klein beetje verschil natuurlijk moet er wel nog wat meer af. ook ben ik meer buikspieroefeningen gaan doen en ga ik 2 keer per week naar de sportschool en doe ik nog 2 uur in de week normaal sporten (buiten).
Ik eet ook iets onder mijn behoefte van calorien en ik eet gezonder dan eerst.
het punt is nu dat ik sinds een paar dagen minder buikspieren zie als ik gewoon sta en in de spiegel kijk, maar na de training en ook als ik je aanspan zie ik ze weer meer dan die paar dagen geleden.
dus ik snap het niet komt het omdat eerst mijn spieren het vet een beetje naar voren duwde en daardoor mijn spieren groter leken? (dit denk ik altans) want mijn vp is lager en na de training en als ik ze aanspan zijn we meer zichtbaar dan eerst alleen in normale staande positie zie ik ze minder.
is hier een verklaring voor?
Ik eet ook iets onder mijn behoefte van calorien en ik eet gezonder dan eerst.
het punt is nu dat ik sinds een paar dagen minder buikspieren zie als ik gewoon sta en in de spiegel kijk, maar na de training en ook als ik je aanspan zie ik ze weer meer dan die paar dagen geleden.
dus ik snap het niet komt het omdat eerst mijn spieren het vet een beetje naar voren duwde en daardoor mijn spieren groter leken? (dit denk ik altans) want mijn vp is lager en na de training en als ik ze aanspan zijn we meer zichtbaar dan eerst alleen in normale staande positie zie ik ze minder.
is hier een verklaring voor?
Comment