spa rood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spa rood

ik tracht dagelijks mijn 2l water te drinken maar thuis drink ik voornamelijk bruisend water. Is dit even goed als plat water? Krijg net de opmerking dat dit vanwege de koolzuur misschien niet zo is. Iemand enig idee?
    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Water is water. Enkel de samenstelling van de droogrest (minerale zouten) verschilt per herkomst van dat water. Enkel gedestilleerd water is in dat opzicht anders omdat het enkel H2O is zonder minerale zouten daarin opgelost. Wat is spa rood dan? Enkel een watersoort met dezelfde minerale samenstelling als spa blauw maar dan met opgelost koolzuur. En wat zal dat voor jou doen? Niets. Behalve dan dat je er hard van zult boeren en scheten laten.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Sinds kort zit cola light ook in mijn schema. Lekker man!
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

1 of 2 glazen per dag, koolzuur brengt de spijsvertering een beetje in ''verwarring''. Het beste is nog altijd gewoon plat water.

Comment

Spa rood is naar mijn weten niet slecht. Je moet wel opletten in het buitenland bijv. heb je bruisend water met 1g na+ per liter dit lijkt mij redelijk veel. Helemaal als je kijkt naar na+ van spa rood. Dit is rond de 40mg ofzo?

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
            1 of 2 glazen per dag, koolzuur brengt de spijsvertering een beetje in ''verwarring''. Het beste is nog altijd gewoon plat water.
            Verwarring? Vertel, ik ben benieuwd
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by optiflex View Post
              Spa rood is naar mijn weten niet slecht. Je moet wel opletten in het buitenland bijv. heb je bruisend water met 1g na+ per liter dit lijkt mij redelijk veel.
              Maak zelf maar eens een wateroplossing met 1g Na+/L. Geloof me, zoiets koop je maar één keer.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                Maak zelf maar eens een wateroplossing met 1g Na+/L. Geloof me, zoiets koop je maar één keer.
                Djeezz...da's mij wat teveel natrium...
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Spa rood bevat zoals bekend koolzuur en dat tast je tandglazuur aan. Vraag het maar aan je tandarts of mondhygienist.

Dranken met een pH waarde beneden de 5,5 zijn schadelijk voor je tandglazuur en die van Spa rood is 4,1.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Het heet jamnica het had 1000mg+ per liter. En 3g hco3

Comment

Drink het ook dagelijks. Stilt bij mij ook hongergevoel.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                        Het heet jamnica het had 1000mg+ per liter. En 3g hco3
                        Ik zal ook niet beweren dat het niet bestaat - sterker nog, in warme landen als Egypte kan het zelfs nuttig zijn om er een liter per dag van te drinken. Maar je gaat mij niet vertellen dat dat niet schmutzig is.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik zal ook niet beweren dat het niet bestaat - sterker nog, in warme landen als Egypte kan het zelfs nuttig zijn om er een liter per dag van te drinken. Maar je gaat mij niet vertellen dat dat niet schmutzig is.
                          Heel! Maar door de prik proefde je het nauwelijks hele keel branden er bijna uit als je te snel dronk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X