Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hallo,

Ik ben 16 jaar, bijna 17 en ik wil sinds kort beginnen met echt serieus te fitnessen. Eerst deed ik boksen en fitness(niet serieus qua voeding etc.), maar heb al een redelijke basis gebouwd (vind ik). Nu had ik een voedingsschema gezien op internet en heb die een beetje overgenomen en zelf aangepast. Nu wil ik weten wat jullie er van vinden, of het niet gevarieerd is etc.
    Op dit moment eet ik volgens mij heel slecht(wat ik overigens altijd al gedaan heb). Bijv. 's ochtends ontbijt overslaan, op school kipburger of 2 boterhammen, eenmaal thuis 2-3 worstenbroodjes of hamburger en superveel chips eten, veel cola drinken etc.

Je kunt dus concluderen dat dat heel slecht was. Ik hoop snel advies te krijgen, want wil snel van me slechte eetgewoonten af.

Alvast Bedankt,

Mike
    Attached Files

Voedingsschema

PS: dit is maar voor één dag, maar ik wil weten of ik zo'n voedingsschema op deze manier goed opstel, want dan kan ik er mee verder gaan voor de andere dagen.

Alvast Bedankt,

Mike

Comment

Ik denk niet dat het nodig is dat je voor iedere dag van de week een ander schema maakt.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X