Kipfilet!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Jan. 21 2005,19:08)]ik koop meestal een pak kipfilets (beleg) en doe dat hele pak op mijn boterham of ik eet het zo op zonder boterham, zoals sommige voor de tv zitten met een chips zit ik voor de tv met een pak kipfilet in mijn handen

Grtz
    hahaha... ik ook! Dacht dat ik de enige was! Ik doe het echter met de kalkoenfilet. Is nog iets magerder, minder zout en een fractie meer eiwitten.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@ keep it real als ik mij niet vergis is rookvlees toch nog zouter? Ik weet het niet omdat ik het zelf niet eet, maar ik dacht dat dat ook vrij zout was.

GRtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

dan ga ik bij deze over op de kalkoenfilet
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 21 2005,19:21)]xeno hoeveel plakkies doe jij derop dan?
          Meestal zitten er 6 plakjes in 100 gramm.Neem ik meestel 2 tot 4 broodjes mee.

Greetz

Comment

Ik neem nooit die pakjes.. Ik maak gewoon een kilo kipfilet klaar per dag. En verdeel dat over de dag. Ik eet ook eigenlijk geen brood. Soms 's morgens maar anders brinta.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Jan. 22 2005,09:43)]@ keep it real als ik mij niet vergis is rookvlees toch nog zouter? Ik weet het niet omdat ik het zelf niet eet, maar ik dacht dat dat ook vrij zout was.
              Ja klopt, het is vrij zout ja. Maar misschien heb je ook wel minder zoute  

Heb het vroeger wel eens gegeten, maar het is nogal taai spul omdat er nog wat bindweefsel in zit. Ik hou het bij kalkoenfilet.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X