Voedingschema bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 22 2005,15:10)]Misschien handig als je ff een eigen topic opent haagschemarco.

@harold: zou je dit schema eens kunnen invoeren in de eetmeter? Ik ben benieuwd wat er uit komt. Ook kwa vitamines en mineralen. Ik heb zelf continu te hoog kalium en magnesium en te laag vitamine a & d.
    welke eetmeter? waar staatie?
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australiƫ al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Bij links staat de eetmeter.
      Zal ik wel eens doem keepitreal volgens mij staat hij er nog in. Maar je hoort het nog wel
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 22 2005,15:25)]k had dat ook keepitreal maar voor vitamine ken je toch vitaminepillen nemen..Maar als je tehoog kalium en magnesium heb zou toch neit zoveel uit moeten maken ?
        Vitaminepillen dienen idd om een eventueel tekort aan te vullen. Maar als uit de eetmeter blijkt dat je van veel dingen te weinig binnen krijgt moet je toch eens kijken of je je voeding niet moet aanpassen...

Over dat te hoog kalium en magnesium: wat de eetmeter als teveel beschouwt hoeft niet altijd schadelijk te zijn.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Wat zijn uw stats Harold , ik heb even uitgerekend dat je 344,8 gram eiwitten binnen krijgt. Dat is toch aan de hoge kant

Grtz
          stil growing

Comment

Dit is ook meer dan ik binnen zou moeten krijgen, maar ik ga dit eten in een kuur. Dan kan ik wel een verhoogde eiwit opname nemen.

Grtz..

Comment

krijg jij niet te vel calcium binnen zo harold??
              Who's the Chef

Comment

voor een sporter is de dagelijkse behoefte 2500mg, ik zit daar inderdaad iets boven. De hoeveelheid die ik er boven zit zal niet voor schadelijke gevolgen hebben.
                @ keepitreal ik zit ook laag in vitamine a&d Vitamine kan je lichaam zelf aanmaken door contact met u.v. Dus wat vaker onder de zonnebank.

Grtz.

Comment

Jee...jullie eten wel vaak, maar wel lekker dieet zo te zien en geen honger lijen hehe.
                  Is dat alleen voor bodybuilders? ik wil alleen afvallen en een beetje spieren.

Groetjus Cindy

Comment

Dan zal je toch wel iets wezenlijks moeten veranderen aan je voedinginname,Cindy.

Comment

@cindy [URL=http://www.bodynet.nl/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=4;t=3597]http://www.bodynet.nl/cgi-bin/forum/ikonboard.cgi?act=ST;f=4;t=3597[/URL ] hier kan je zien wat mijn vriendin eet. Ze is geen bb wil alleen een goed figuur hebben. Het 2 schema eet ze nu. Ze is dus meer gaan eten, zonder vet aan te komen. M'n vriendin heeft ook altijd dieten en dat soort dingen gevolgd, wat haar stofwisseling helemaal plat had gelegd. Als ze meer iets meer at dan normaal dan kwam ze gelijk aan.
                      Nu eet ze dus het tweede schema, met goede resultaten. Bouwt een beetje spiertjes op maar geen vet.
                      En ze voelt zich veel energierijker.

Ik denk dat jij hetzelfde probleem hebt. Dat je vaak dieten hebt gevolgt en zonder resultaat. Achteraf misschien meer vet.
                      Wij noemen dit crashdieten. Door het dieet leg je heel je stofwisseling plat, en het lichaam heeft door dat je het uithongerd. En gaat dus alles vast proberen te houden.
                      Wat je tijdens het dieet vaak verliest is vocht. Na het dieet ga je weer normaal eten maar nu met een stofwisseling die plat ligt, wordt dus bijna niks verbrand maar gelijk opgeslagen als vet.

Maak anders een topic aan met je huidige eetschema, en kijk eens bij de sectie voeding hoe je je dagelijkse kcal behoefte uit moet rekenen. Met deze 2 dingen kunnen wij je al een heel eind helpen.

Als het niet lukt kan je altijd vragen stellen natuurlijk

Grtz.

Comment

Tja...wat ik eet op n dag is rond 7 uur 2 boterhammen kaas
                        om 12 uur weer en om 5 uur meestal rijst of aardappelen met groente of salade met kip of rundvlees. Vlees eet ik ongeveer 100 gram, 3 a4 aardappels. Verder drink ik koffie en water.
                        Af en toe yoghurt. Ik snoep weinig tot nix. en een supradyn per dag.
                        Ik had laatst n folder gekregen over diplan...ik schrok me rot toen ik las wat zij allemaal mogen eten. Maar blijkbaar heeft dat met verbranden te maken, dat je om de 2uur moet eten.

Groetjes Cindy.

Comment

Bedankt !!!!!! kga gelijk ff checken.
                          Ja... na dat dieet begon ik weer pillen in te slaan en ik voel me gewoon niet lekker...alsof mijn energie op is.
                          Ik moet echt iets zoeken waar regelmaat in zit.

Comment

Zeker even een eigen topic aanmaken voor je voeding Cindy, krijg je ongetwijfeld nog veel meer tips en dan blijft het ook lekker overzichtelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X