Intermittent fasting lean bulk voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Intermittent fasting lean bulk voedingsschema

Hallo leden,

Over een paar weken ga ik beginnen met mijn bulk. Ik wil dit doen op de manier van ´Intermittent fasting´. Op verschillende sites heb ik mij al ingelezen en op basis daarvan een voedingsschema proberen te maken.

Ik loop nu een beetje vast aangezien ik niet tot mijn ´bulk voedingsbehoefte´ kom. Hebben jullie misschien wat aanvullingen en/of verbetering voor mijn Voedingsschema.

Mijn eet window is van kwart voor een tot kwart voor 8!

Mvg,

Gemotiveerd lid

Hier het voedingsschema
    Attached Files

Comment

Een intemittent fastingbulk?

Comment

Originally posted by Lummeltje-1 View Post
        Kan dit niet dan?
        Mind is everything.

Comment

Een bulk d.m.v te vasten inderdaad, lean bulk. Ik wil op trainingsdagen boven mijn behoeft eten en rustdag op behoefte.

Comment

Je hebt gelijk..
            Ik snapte er geen zak van, maar heb het opgezocht en er stond idd vasten tussen de 14-16hrs.
            Vandaar jouw eetwindow.
            Mijn fout in het lezen van jouw uitleg.

Comment

Je hebt gelijk..
              Ik snapte er geen zak van, maar heb het opgezocht en er stond idd vasten tussen de 14-16hrs.
              Vandaar jouw eetwindow.
              Mijn fout in het lezen van jouw uitleg.
              Geen probleem! Ik weet zelf ook maar net wat het is..

Comment

Ik vind wel dat je veel Whey neemt per dag (90g). Hoort het zo bij IF dat je 3 gram eiwitten per kg moet innemen? Ben zelf namelijk ook bezig met een IF schema opstellen.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Ik vind wel dat je veel Whey neemt per dag (90g). Hoort het zo bij IF dat je 3 gram eiwitten per kg moet innemen? Ben zelf namelijk ook bezig met een IF schema opstellen.
                  Hmm je hebt gelijk. Is wel erg veel whey.. Vind het erg lastig om een goed voedingsschema hiervoor op te stellen.

Weet jij of het erg is om complexe carbs in de laatste maaltijd (derde) te stoppen?

Comment

Ik heb 30 gram whey weggehaald bij het avondmaal. Tevens heb ik 50 gram rijst toegevoegd bij de laatste maaltijd.

Is het niet beter om de dextrose net na de training in te nemen? Dus los in te nemen van de 3 grote maaltijden?

Comment

Aangepast. Zie post hierboven.
                      Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X