Wie kan me ECHT helpen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan me ECHT helpen?

Gegroet! Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben 21 jaar en een paar jaar te vinden in de sportschool met als doel om mijn overtollige vet kwijt te raken en om te zetten naar spieren. Ik ben 15 kilo afgevallen en begin nu spieren te zien. Maar...

Voeding is toch wel 1 van de belangrijkste dingen en heb me daar ook in verdiept. Door verschillende informatie op internet weet ik nu niet wat voor MIJ goed is. Kunnen jullie mij daarmee helpen?

Info
    man
    21 jaar
    180cm
    vetpercentage 12,9%
    vetvrijemassa 63,5kg
    kracht+cardio op dinsdag, donderdag en zaterdag

Doel
    Laatste beetje vet verbranden op buik en (daarna) spieren kweken/behouden

Ontbijt - 455 Kcal
    Kommetje melk met 5 schepjes Brinta
    1 boterham belegd met boter en 1 plak kipfilet
    1 boterham belegd met boter en appelstroop

Tussendoor - 81 Kcal
    1 appel

Lunch - 383 Kcal
    2 boterhammen belegd met boter en 1 plak kipfilet
    2 boterhammen belegd met boter en 1 plak kipfilet
    5 plakjes Komkommer

Tussendoor - 316 Kcal
    1 appel
    Ontbijtkoek met noten

1 uur voor het sporten - 252 Kcal
    40 gram ongezouten pinda's

17:00 sporten (kracht+20min cardio), direct als ik thuis kom schuif ik aan tafel

Avond - 524 Kcal
    Rijst 165 gram
    Groente 150 gram
    Kipfilet 200 gram

Tussendoor - 225 Kcal
    250gr Franse magere kwark met een handje rozijnen of lepen siroop

Totaal 2318 Kcal

144,1 gram eiwitten
    286,7 gram koolhydraten
    58,0 gram vet
    14,0 gram verzadigd
    33,8 gram vezels

Graag hoor ik wat anders moet en waarom
    Last edited by ramones; 17-10-2012, 17:35.

hoeveel weeg je in totaal? kan het zo niet opmaken of kijk het over het hoofd..

Comment

Ikke.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

meer groenten, multivit, omega3, waarom ? EFA's en in elk geval geen tekort aan vitaminen en mineralen.
        50 gram carbs eruit 50 gram eiwit erbij, waarom ? betere macro's (bij je ontbijt boterham met stroop eruit in plaats daarvan 40 gram whey door je brintha)
        Andere 20 gram eiwit uit extra kipfilet oid halen..

Comment

Mijn lichaamsgewicht is 73Kg

Comment

10 k vet??
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by aktito View Post
              meer groenten, multivit, omega3, waarom ? EFA's en in elk geval geen tekort aan vitaminen en mineralen.
              50 gram carbs eruit 50 gram eiwit erbij, waarom ? betere macro's (bij je ontbijt boterham met stroop eruit in plaats daarvan 40 gram whey door je brintha)
              Andere 20 gram eiwit uit extra kipfilet oid halen..
              Dus als ik meer groenten eet, 50gr koolhydraten minder neem, 50gr eiwit erbij d.m.v. whey en 20gr minder kipfilet gebruik, dan heb ik mijn eetschema dat goed is?

Ik ben trouwens onbekend met whey en shakes. Zal die 50gr in m'n Brinta helpen?

Comment

Originally posted by brillant View Post
                10 k vet??
                [ATTACH]13690[/ATTACH]

Comment

Ik heb gehoord dat ik weinig vet zal pakken om te verbranden en nu beter kan gaan 'clean bulken' en voor de zomer het strak te trekken. Zijn jullie het daarmee eens?

Comment

Originally posted by ramones View Post
                    [ATTACH]13690[/ATTACH]
                    Pak dat papiertje en veeg er je reet mee af.

Dat soort waardes fluctueren te veel en kan je naar mijn idee niet op vertrouwen, laat staan op bouwen.

En ja.. ik zou er denk ik ook nu even eerst lekker massa op knallen..

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                      Pak dat papiertje en veeg er je reet mee af.

Dat soort waardes fluctueren te veel en kan je naar mijn idee niet op vertrouwen, laat staan op bouwen.

En ja.. ik zou er denk ik ook nu even eerst lekker massa op knallen..
                      Hoe kom ik dan aan de juiste waardes dan? Ik wil er voor zorgen dat het gewoon goed op papier komt zodat ik een hou vast heb en m'n voeding op orde kan krijgen.

Comment

Nek-taille werkt goed voor mij, simpel en effectief.
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Via een huidplooi laten meten is (op die onder water meting na) het betrouwbaarste
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Nu wil ik alles op orde hebben zodat ik de komende tijd flink kan trainen. Ik heb alleen weinig verstand van het samenstellen van een voedingsschema en trainschema. Inderdaad, kant en klaren zijn te vinden maar dat gaat niet werken denk ik.

Hoe begin ik met het samenstellen en het maken van een goed eetschema voor (clean) bulken? Voeding is tenslotte DE basis toch?

Ik wil dit heel erg graag maar zonder hulp gaat het nooit lukken
                            Als iemand mij 1 op 1 zou willen helpen...GRAAG! Ik wil aan de slag!

Comment

Begin bij de basis en maak het jezelf niet te moeilijk.

Lees de Zomersticky en lees het zo vaak dat je precies weet hoe het in elkaar zit.
                              Als je dit hebt gelezen en je begrijpt het, dan begin je met het maken van een voedingsschema op basis van jou cijfers (gewicht vvm en onderhoud etc.)
                              Zodra je een voedingsschema hebt, dan kun je het hier posten en kunnen de mensen hier het beoordelen en je tips en adviezen daar waar nodig is.

Succes met lezen en het begrijpen van de stof.
                              I'm in transformation mode!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X