Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
500 ml magere melk+30 gram whey+brinta
Half uur daarna 100 gram rijst met 200 gram kip
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Oh offseason neem ik trouwens een bak Ben en Jerry ijs en wat isolaat en daarna rijst met vis en groentes.
Ben ik op dieet dan neem ik of amino of isolaat met druivensap.Maar af en toe ook een isolaat en 4 rijstwafels met pindakaas
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Oh offseason neem ik trouwens een bak Ben en Jerry ijs en wat isolaat en daarna rijst met vis en groentes.
Ben ik op dieet dan neem ik of amino of isolaat met druivensap.Maar af en toe ook een isolaat en 4 rijstwafels met pindakaas
echt raar dat jij zo weinig hoeft te eten maar toch een goed fysiek hebt.
ben&jerry als post workout nice!!!
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
echt raar dat jij zo weinig hoeft te eten maar toch een goed fysiek hebt.
ben&jerry als post workout nice!!!
Weeg nu niet zoveel meer net 100 kilo en ben baggervet geworden hahaha
Ik geloof nog in de oldskool manier dat je na je trainen die dingen kan eten zonder vet te worden, zolang ik binnen de 220 gram aan carbs blijf word ik ook niet vetter, daarna me rijstwafels en ik eet ook nog dan wat rijst met groente en vis.
Ieder mens heeft andere behoeften, wat voor de een werkt werkt niet voor de ander, sommige mensen moeten wel veel carbs eten en sommige maar heel weinig, eet ik in de avond carbs ben ik heel snel vet, dus na 7 uur eet ik geen carbs meer.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment