Hallo, zal me even voorstellen. Ben Martijn, 19 jaar oud en sinds 4 weken 'intensief' aan het fitnessen.
Ben begonnen met setjes van 3 x 12, doe nu de meeste oefeningen 2 x 12.
Nu doe ik, alles met minuut rust tussen sets:
- chest press 2 x 12 - 40 kg
- chest flies 2 x 12 - 8 of 10 kg
- vertical traction 2 x 12 - 40 kg en 50 kg
- dumbell roll (denk ik?) bankje, knie erop, voet ernaast en gewicht op en neer heffen (rugspier). 2 x 12 - 12 kilo (beide kanten 2x 12, dus L R L R)
- Dumbell voor beenspieren, 2 handen, door m'n benen zakken, billen naar achter, op en neer (beenspieren) - 20 kilo, 2 x 12
- schouders, 2x 12 - 10 kilo. Gewichten in beide handen, 90 graden en naar boven duwen, terug naar 90 graden etc.
- buikspieren 2x 12 handen op hoofd, dan omdraaien op rug en alleen benen lucht in (onderste buikspieren) 2 x 12
- biceps curls 2x 12 - 15 kg (kabels)
- triceps extension 2x 12 - 15 kg (kabels)
Voor de been, rug en schouders zal ik nog even de precieze namen opschrijven morgen hier op dit forum!
Ik eet nu redelijk eenzijdig:
- dagelijks 3 keer 3 boterhammen (kipfilet of pindakaas)
- dagelijks bak magere yoghurt cornflakes
- dagelijks 6 glazen water
- avondeten (variƫrend)
- voor het slapen bak magere kwark 500 gram.
Ik heb nu een pot whey premium nutrizia gekocht, 1 kg
Vanaf morgen ga ik hieraan beginnen, ochtend en avond een shake.
Trainingsdagen neem ik er 1 in de ochtend dan en na de training. Ik train in de avond. Moet ik er dan 1 om 10 uur nemen (na training) en dan ook nog 1 om half 12 of voldoet 2 shakes op een trainingsdag ook wel. Dus 2 op rust en 2 op training.
Ik train 3 keer wekelijks, maandag woensdag en vrijdag. Elke keer zelfde schema, elke keer avonds. Daarbij begin ik met wat cardio voor en na de krachtapparaten!
Ben begonnen met setjes van 3 x 12, doe nu de meeste oefeningen 2 x 12.
Nu doe ik, alles met minuut rust tussen sets:
- chest press 2 x 12 - 40 kg
- chest flies 2 x 12 - 8 of 10 kg
- vertical traction 2 x 12 - 40 kg en 50 kg
- dumbell roll (denk ik?) bankje, knie erop, voet ernaast en gewicht op en neer heffen (rugspier). 2 x 12 - 12 kilo (beide kanten 2x 12, dus L R L R)
- Dumbell voor beenspieren, 2 handen, door m'n benen zakken, billen naar achter, op en neer (beenspieren) - 20 kilo, 2 x 12
- schouders, 2x 12 - 10 kilo. Gewichten in beide handen, 90 graden en naar boven duwen, terug naar 90 graden etc.
- buikspieren 2x 12 handen op hoofd, dan omdraaien op rug en alleen benen lucht in (onderste buikspieren) 2 x 12
- biceps curls 2x 12 - 15 kg (kabels)
- triceps extension 2x 12 - 15 kg (kabels)
Voor de been, rug en schouders zal ik nog even de precieze namen opschrijven morgen hier op dit forum!
Ik eet nu redelijk eenzijdig:
- dagelijks 3 keer 3 boterhammen (kipfilet of pindakaas)
- dagelijks bak magere yoghurt cornflakes
- dagelijks 6 glazen water
- avondeten (variƫrend)
- voor het slapen bak magere kwark 500 gram.
Ik heb nu een pot whey premium nutrizia gekocht, 1 kg
Vanaf morgen ga ik hieraan beginnen, ochtend en avond een shake.
Trainingsdagen neem ik er 1 in de ochtend dan en na de training. Ik train in de avond. Moet ik er dan 1 om 10 uur nemen (na training) en dan ook nog 1 om half 12 of voldoet 2 shakes op een trainingsdag ook wel. Dus 2 op rust en 2 op training.
Ik train 3 keer wekelijks, maandag woensdag en vrijdag. Elke keer zelfde schema, elke keer avonds. Daarbij begin ik met wat cardio voor en na de krachtapparaten!
Comment