Bulken, maar toch afvallen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jurvg View Post
    misschien moeten jullie allemaal even goed lezen? deze jongen bulkt vanaf 17 september... dat is dus al zo'n 7 weken. in 7 weken tijd 7 kilo aankomen is nog steeds iets te veel van het goede, maar minder erg als dat jullie allemaal maar beweren.
    Z'n vraag is niet of hij teveel is aangekomen. Zijn vraag is waarom gedurende de laatste twee weken hij niet nog meer aankomt, maar aan het jojo-en is.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
      1 gram vet aankomen heb je meen ik 7 kcal voor nodig dus 1 kilo 7000 voor 7 kilo dus 7x7000=49000 je eet 3300 per dag, 14x3300=46200.
      of ik maak een vette rekenfout of het is onmogelijk
      Deze redenatie gaat alleen op als hij iedere dag aan nul kcal genoeg heeft. Je gaat er van uit dat al hetgeen hij eet omgezet wordt in lichaamsgewicht. En dat is natuurlijk niet zo: hij verbruikt wel degelijk kcal door te leven, werken en te sporten. Dat maakt dat het onduidelijk is hoeveel overschot hij heeft van de dagelijkse hoeveelheid kcal die hij consumeert.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
        Deze redenatie gaat alleen op als hij iedere dag aan nul kcal genoeg heeft. Je gaat er van uit dat al hetgeen hij eet omgezet wordt in lichaamsgewicht. En dat is natuurlijk niet zo: hij verbruikt wel degelijk kcal door te leven, werken en te sporten. Dat maakt dat het onduidelijk is hoeveel overschot hij heeft van de dagelijkse hoeveelheid kcal die hij consumeert.

Dat probeer ik dus tre zeggen, als alles omgezet wordt komt hij al nmiet aan die 7 kilo gewichtstoename, maargoed het gind niet over twee weken dus het gaat zowiezo niet meer op

Comment

Ik moet zeggen dat ik me sinds 17 sept streng aan het dieet hou. Daarvoor at ik 2 sneetjes brood en een warme maaltijd op een dag, niet echt verstandig, ik verwacht dat ik daarom nu zo snel aankom.

Comment

Bedankt voor jullie reactie! Ik ben de laatste dagen ziek geweest en heb daardoor niet kunnen reageren op jullie berichten.

Ik ben serieus gaan eten en me streng aan het schema gaan houden sinds 17 sept. Daarvoor at ik ver onder mijn onderhoudsniveau (2 sneetjes brood en een warme maaltijd per dag) en werkte 5 dagen in de week (45 uur per week, kantoor werk).

Nu ben ik sinds september werkeloos en kan me volledig concentreren op mijn voeding en sporten.
            Verder zie ik wel progressie in de spiegel, dus eigenlijk mag ik wel tevreden zijn

Comment

7 kilo in 7 wkn (1 kg/week) is een prima progressie, ik hou zelf altijd max 800 gram/week aan, en zelfs dan zet je al relatief veel vet aan (waar veel mensen hier panisch van worden, maar wees niet bang dit ben je straks zo kwijt)- al met al goed bezig !

Zoals je zelf al zegt, geniet van elke training en gebruik de spiegel alsof het je beste vriend is.
              Snap alleen je 22:15 maaltijd niet helemaal trouwens, neem aan dat dat een foutje is ?Zo niet is het ook niet erg hoor om een sinaasappel te eten voor het slapen maar heel erg nuttig is het ook niet

Comment

Tijdens mn linear progression gainde ik wel 1 kg per week. Dat is nu wel een stuk minder, het gaat steeds langzamer.
                Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by aktito View Post
                  7 kilo in 7 wkn (1 kg/week) is een prima progressie, ik hou zelf altijd max 800 gram/week aan, en zelfs dan zet je al relatief veel vet aan (waar veel mensen hier panisch van worden, maar wees niet bang dit ben je straks zo kwijt)- al met al goed bezig !

Zoals je zelf al zegt, geniet van elke training en gebruik de spiegel alsof het je beste vriend is.
                  Snap alleen je 22:15 maaltijd niet helemaal trouwens, neem aan dat dat een foutje is ?Zo niet is het ook niet erg hoor om een sinaasappel te eten voor het slapen maar heel erg nuttig is het ook niet
                  Bedankt voor je bericht! Ik moet zeggen dat er nu weer wat meer toename in gewicht is te zien, na enkele weken stilstand/ achteruitgang.

Ik zou alleen nog willen weten: wanneer stop je met Bulken? Ik heb de hele tijd 95 kg in m`n vizier (lengte 190, BF 16.6%). Of zijn er mensen die eerder gaan cutten?

P.s. Sinaasappel om 22.15? Vindt deze zoete afsluiting erg lekker na de kwark

Comment

Jouw stats
                    195 CM
                    85.4 KG
                    16.6 BF

Wees eens eerlijk tegen jezelf. Wat zie je in de spiegel?
                    Je hebt lange tijd veel en veel te weinig gegeten, met 2 sneetjes brood en 1 warme maaltijd..
                    Waarschijnlijk ligt je hele systeem op zn reet.

Cutten? Wat valt er te cutten dan?
                    Clean bulk!
                    Daar kunnen ze je hier wel mee helpen.

Comment

Sorry hoor maar vind 1kg per week echt belachelijk en is nergens voor nodig.
                      Heb je daarna alleen maar werk van om het weg te werken en dus ligt je rendement lager.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ik vraag me ook af hoe je je behoefte/onderhoud weet.
                        Als je altijd zo kut at, zul je lang moeten vogelen wat je nodig hebt, zeker op internet uitgerekend.

Comment

We zijn inmiddels meer dan een jaar verder......een jaar van vogelen, aanpassen, trainen ect.
                          Huidige stats:
                          195cm
                          97 kg
                          18% BF

Doel 2014: bulken tot 105 kg, BF niet laten stijgen (max 20%), daarna cutten.

Nieuw voedingsschema bijgevoegd. Ik eet nog steeds meer dan mijn behoefte, maar dan wel schoner. Echter kom ik sinds november 2013 niet meer aan (BF stijgt ook niet).

Trainen:
                          Ma: Borst, Biceps
                          Di: Rug, Triceps
                          Wo: rust
                          Do: Borst, Biceps
                          Vrij: Rug, Triceps
                          Za: Benen, schouders
                          Zo: rust

Iemand tips mn doel te halen?

Grt
                          Gerard

Voedingsschema 2.0 Gerard.xls

Comment

Als je niet meer aankomt dan eet je dus op behoefte en zou je VP dus idealiter moeten zakken.

Comment

meer eten natuurlijk

Comment

Ik eet al 700 kcal boven mijn behoefte en ben bang als ik nu nog meer ga eten dat ik in BF ook ga stijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X