Originally posted by Jurvg
View Post
Bulken, maar toch afvallen!
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View Post1 gram vet aankomen heb je meen ik 7 kcal voor nodig dus 1 kilo 7000 voor 7 kilo dus 7x7000=49000 je eet 3300 per dag, 14x3300=46200.
of ik maak een vette rekenfout of het is onmogelijkVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDeze redenatie gaat alleen op als hij iedere dag aan nul kcal genoeg heeft. Je gaat er van uit dat al hetgeen hij eet omgezet wordt in lichaamsgewicht. En dat is natuurlijk niet zo: hij verbruikt wel degelijk kcal door te leven, werken en te sporten. Dat maakt dat het onduidelijk is hoeveel overschot hij heeft van de dagelijkse hoeveelheid kcal die hij consumeert.
Dat probeer ik dus tre zeggen, als alles omgezet wordt komt hij al nmiet aan die 7 kilo gewichtstoename, maargoed het gind niet over twee weken dus het gaat zowiezo niet meer op
Comment
-
Bedankt voor jullie reactie! Ik ben de laatste dagen ziek geweest en heb daardoor niet kunnen reageren op jullie berichten.
Ik ben serieus gaan eten en me streng aan het schema gaan houden sinds 17 sept. Daarvoor at ik ver onder mijn onderhoudsniveau (2 sneetjes brood en een warme maaltijd per dag) en werkte 5 dagen in de week (45 uur per week, kantoor werk).
Nu ben ik sinds september werkeloos en kan me volledig concentreren op mijn voeding en sporten.
Verder zie ik wel progressie in de spiegel, dus eigenlijk mag ik wel tevreden zijn
Comment
-
7 kilo in 7 wkn (1 kg/week) is een prima progressie, ik hou zelf altijd max 800 gram/week aan, en zelfs dan zet je al relatief veel vet aan (waar veel mensen hier panisch van worden, maar wees niet bang dit ben je straks zo kwijt)- al met al goed bezig !
Zoals je zelf al zegt, geniet van elke training en gebruik de spiegel alsof het je beste vriend is.
Snap alleen je 22:15 maaltijd niet helemaal trouwens, neem aan dat dat een foutje is ?Zo niet is het ook niet erg hoor om een sinaasappel te eten voor het slapen maar heel erg nuttig is het ook niet
Comment
-
Originally posted by aktito View Post7 kilo in 7 wkn (1 kg/week) is een prima progressie, ik hou zelf altijd max 800 gram/week aan, en zelfs dan zet je al relatief veel vet aan (waar veel mensen hier panisch van worden, maar wees niet bang dit ben je straks zo kwijt)- al met al goed bezig !
Zoals je zelf al zegt, geniet van elke training en gebruik de spiegel alsof het je beste vriend is.
Snap alleen je 22:15 maaltijd niet helemaal trouwens, neem aan dat dat een foutje is ?Zo niet is het ook niet erg hoor om een sinaasappel te eten voor het slapen maar heel erg nuttig is het ook niet
Ik zou alleen nog willen weten: wanneer stop je met Bulken? Ik heb de hele tijd 95 kg in m`n vizier (lengte 190, BF 16.6%). Of zijn er mensen die eerder gaan cutten?
P.s. Sinaasappel om 22.15? Vindt deze zoete afsluiting erg lekker na de kwark
Comment
-
Jouw stats
195 CM
85.4 KG
16.6 BF
Wees eens eerlijk tegen jezelf. Wat zie je in de spiegel?
Je hebt lange tijd veel en veel te weinig gegeten, met 2 sneetjes brood en 1 warme maaltijd..
Waarschijnlijk ligt je hele systeem op zn reet.
Cutten? Wat valt er te cutten dan?
Clean bulk!
Daar kunnen ze je hier wel mee helpen.
Comment
-
We zijn inmiddels meer dan een jaar verder......een jaar van vogelen, aanpassen, trainen ect.
Huidige stats:
195cm
97 kg
18% BF
Doel 2014: bulken tot 105 kg, BF niet laten stijgen (max 20%), daarna cutten.
Nieuw voedingsschema bijgevoegd. Ik eet nog steeds meer dan mijn behoefte, maar dan wel schoner. Echter kom ik sinds november 2013 niet meer aan (BF stijgt ook niet).
Trainen:
Ma: Borst, Biceps
Di: Rug, Triceps
Wo: rust
Do: Borst, Biceps
Vrij: Rug, Triceps
Za: Benen, schouders
Zo: rust
Iemand tips mn doel te halen?
Grt
Gerard
Voedingsschema 2.0 Gerard.xls
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...14 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...19 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment