Voedingschema met creatine en whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema met creatine en whey

Hallo allemaal!!

Ik wil wellicht Whey Perfection + Creapure Duo kopen en ben ben benieuwd hoe ik die het beste kan gebruiken. Ik doe 3 x in de week kt split en 2 x cardio. Kan ik de shake het beste alleen sochtens als onbijt doen met wat creatine en dan na het trainen creatine met dextrose? Of kan ik beide producten mixen? Dit is mijn voeding, wellicht dat jullie daar ook nog wat op aan te merken hebben. Ik wil de 250 gr kwark naar me laatste maaltijd verschuiven waardoor ik voor het slapen 500 gr kwark heb, muesli weg en in de plaatst dus een whey shake met creatine en havermout met magere melk als onbijt.

k heb een vraag over mijn voeding schema. Ik doe 3 x keer per week kt split en 2x per week cardio ( hardlopen 7 km 60-70 % cap).

Ik weeg 68 kg heb 6% vet percentage en ben 1 meter 75 cm lang. Ik wil ongeveer 4 kilo aan vvm gainen.

1e maaltijd 8:30
    100 gr muesli
    250 gr magere kwark

2e maaltijd 10:30
    2x snee volkbrood
    25 gr pindakaas
    1 appel

3e maaltijd 12:30
    3x snee volkbrood
    70gr mgr Ossenworst
    kipfilet 33 gr

4e maaltijd
    2x snee b brood
    kipfilet 33 gr

5e maaltijd 16:30
    1x banaan
    1x snee b brood
    16,5 gr kipfilet

6e maaltijd 18:30
    100gr kipfilet
    100 gr zilvervliesrijst
    200 gr wokgroeten
    (z.v.m. peulgroeten)

7e maaltijd 22:30 ( of iets later net voor het slapen)
    250 gr magere kwark

eiwit kh vet kcal

TOTAAL 129gr 295gr 47gr 1978

welkom >>> stikies
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dus je huidige voeding levert je 129 gram eiwitten per dag? Bij een vetvrije massa van 68*0.94=63.9 kg? Dat betekent dus dat je 2 gram eiwitten per kg vvm nuttigt. Dat is een goede hoeveelheid en ik zie geen reden om geld uit te geven aan een eiwit supplement.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X