Ik ben nu ongeveer 14 maanden geleden begonnen aan een lichaamstransformatie, had wel al een fitness verleden maar dat zou ik nu niet meer serieus durven te noemen. Ik ben begonnen op 16.5 procent vet en woog 81 kg, ik ben 183cm lang. Nu sta ik op 10% en weeg 80. Heb nooit echt een bulk of cut periode ingelast. Ik ben gezond beginnen eten, genoeg proteïnes opgenomen, de juiste supps voor en na de training een goed en afwisselend eetpatroon, trainingsschema en cardio.
Nu mijn raad is hetzelfde te doen, haal je carbs uit complexe bronnen, genoeg groenten en fruit, kip vis en steak in je voeding, 5 maaltijden per dag die altijd ong dezelfde calorie waarde bevatten en opgeteld altijd rond je onderhoud zit, 2 liter water per dag, supplementen, goede en consequente workouts en voldoende rust.
Succes
Nu mijn raad is hetzelfde te doen, haal je carbs uit complexe bronnen, genoeg groenten en fruit, kip vis en steak in je voeding, 5 maaltijden per dag die altijd ong dezelfde calorie waarde bevatten en opgeteld altijd rond je onderhoud zit, 2 liter water per dag, supplementen, goede en consequente workouts en voldoende rust.
Succes
Comment