Flink bulken moeite met aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok ja, de verhouding die jij zei is hetzelfde als ik zei haha, de acne is niet zo erg als in me puberteit toen was me gezicht zowat helemaal rood, echt acne heb ik niet maar wel vaker pukkels dus minderen in eiwitten zou het zeker op kunnen lossen , anders misschien whey isolaat?

Ik ben me schema nu aan het maken en dan zal ik zien hoe het gaat, ben erg benieuwd. En niet alleen goedkoper scheelt ook een hoop tijd (eten klaarmaken), rijst met tonijn portie's of rijst met kipfilet gebakken scheelt enorm veel moeite en tijd haha. In theorie zouden de nieuwe plannen allemaal positief zijn nu de praktijk nog

Comment

Zojuist 1 walnootje geprobeerd, behoorlijke keelpijn en raar gevoel in me maag erdoor dus dat wordt hem niet... helaas want zou een fijne vet bron zijn. Om de hele dag door gelijke vetten in te nemen.

Comment

Ik blijf op teveel eiwitten en te weinig vetten komen, als ik noten kon eten zou het meteen opgelost zijn, op trainingsdagen lijkt het alsof een stuk vlees bij me groente in de avond niet eens in me schema past?

Iemand misschien tips?
        Ik ben nu al bijna 2 uur bezig en ik zie geen oplossing meer.
        Attached Files

Comment

Te veel eiwit en te weinig vet? Lekker brood dippen in kwaliteitsolijfolie. Klaar.

Comment

Ik heb avocado als vetbron, zijn ook nog eens kaliumbommen, weet niet of je dat al hebt geprobeerd?
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Zojuist meteen gehaald, eetrijp van AH (2 voor 2 euro), echt lekker vind ik het niet maar zeker goed te doen, en gemiddeld toch zo'n 23gr vet zeker goede vetbron!
              Erg bedankt voor de goede tip!

Wat voor eiwitten zou ik weg kunnen doen (welke heb ik niet echt nodig die in me schema staat?) want hier kom ik niet geheel uit.

Comment

Het gaat al aardig de goede richting op denk ik..
                Kan het geen kwaad geen vlees na me training bij me groente etc.?
                En waar zal ik die eiwitten af halen want kom er niet echt uit wat ik niet nodig heb ervan. Alleen op me rustdag gaan me koolhydraten en vetten nog iets omhoog.

Dus eigenlijk hoef ik alleen nog eiwitten te verwijderen verder is me schema wel redelijk heb ik het idee van.

Zie bijlage voor de huidige
                Attached Files

Comment

Iemand die een antwoord op me eiwitten vraag kan geven, waar zou ik die weg kunnen halen?
                  Ik dacht zelf aan de whey sochtends of kwark voor het slapen maar heb ik die eiwitten niet nodig?

En verder misschien nog opmerkingen over me schema die ik zou kunnen/moeten veranderen?

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
                    Iemand die een antwoord op me eiwitten vraag kan geven, waar zou ik die weg kunnen halen?
                    Ik dacht zelf aan de whey sochtends of kwark voor het slapen maar heb ik die eiwitten niet nodig?

En verder misschien nog opmerkingen over me schema die ik zou kunnen/moeten veranderen?
                    Je doet 100g kipfilet op 2 boterhammen? Ook staat in je andere schema 4 eieren (geloof ik) + 200g kipfilet bij je avond eten? Dit is 80g eiwit in 1 maaltijd, niet dat dat uit maakt, maar 50-75g op je boterhammen is ook goed en 100g kipfilet + eieren is ook prima.

Dan haal je dus ongeveer 150g kip uit je schema (30g eiwit) en kom je mooi uit op 200g
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ok bedankt voor de tip, dit heb ik aangepast dat scheelt een hoop inderdaad.
                      Trainingsdagen zit ik nog wel op 217gr eiwitten en 3200 kcal, of zal ik wat van me kwark (Voor slapen) en whey (sochtends) af halen?

Trainingsdagen dus geen vlees bij avondeten, voor het eerst in me leven haha.

Beetje puzzelen nu maar het ziet er al goed uit bedankt voor de tips. Ik pas het nog een heel klein beetje aan maar dat zijn kleine details, dan maar even kijken en laat ik over 2/3 weken weten hoe de vooruitgangen zijn geweest

Bedankt voor alle tips, en mocht er iemand alsnog opmerkingen of tips hebben die zijn uiteraard altijd welkom!

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
                        Ok bedankt voor de tip, dit heb ik aangepast dat scheelt een hoop inderdaad.
                        Trainingsdagen zit ik nog wel op 217gr eiwitten en 3200 kcal, of zal ik wat van me kwark (Voor slapen) en whey (sochtends) af halen?

Trainingsdagen dus geen vlees bij avondeten, voor het eerst in me leven haha.

Beetje puzzelen nu maar het ziet er al goed uit bedankt voor de tips. Ik pas het nog een heel klein beetje aan maar dat zijn kleine details, dan maar even kijken en laat ik over 2/3 weken weten hoe de vooruitgangen zijn geweest

Bedankt voor alle tips, en mocht er iemand alsnog opmerkingen of tips hebben die zijn uiteraard altijd welkom!
                        Nee joh lekker laten zo, ik zelf zit ook wat hoger op trainingsdagen dan gepland, maar vond het wel goed zo.. had geen zin om heel mn schema weer om te gaan gooien en die 20g maakt het verschil toch niet. Ben benieuwd naar de resultaten!
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ok erg bedankt voor je advies, lekker zo laten dus, lekker trainingen en over een paar weken kijken of ik vooruitgangen heb geboekt

Morgen even wegen, over 2/3 weken me vet en gewicht verschil vergeleken met vandaag laten weten hier ik ben ook heel erg benieuwd uiteraard haha.

Vandaag iets later getraind na me eten en ik was veel minder misselijk!
                          Ook had ik een stuk meer energie en heb ik nog nooit zo lekker getraind als vandaag. Was elke training maar zo haha, dinsdag viel ik bijna om van misselijk en energieloos einde van me training.

Minder kipfilet gaat ook lekker schelen in me kosten
                          Last edited by ultra1993; 29-11-2012, 17:56.

Comment

Mooi dan. Misschien vaker op dat tijdstip trainen dan
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Tja dat is niet te doen ben elke dag andere tijd klaar, ik eet gewoon me pre workout zodra ik thuis ben dus soms om 2 uur al soms pas om 6/7 uur. Maar zeker ga ik de volgorde aanhouden en zelfde voeding en hopen dat ik zo lekker blijf trainen als gister.

Wat is trouwens het verschil met macaroni en rijst, macaroni eet namelijk stuk sneller dus ik dacht misschien dat op me werk en rijst thuis (dus meer macaroni, minder rijst), wel meer eiwitten dan maar dat is maar 4gr ofzo.

En wat is precies de nadeel van 8/9 maaltijden per dag te hebben? (Dus zelfde voeding meer maaltijden vanwege lange dagen.)

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                                Ik heb avocado als vetbron, zijn ook nog eens kaliumbommen, weet niet of je dat al hebt geprobeerd?
                                avocado´s zijn zo lekker!
                                eet er ook 1 per dag maar bij mijn omelet zoals jij dat doet laat ik voor wat het is
                                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X